Gå til innhold

Flere som venter nr 3 og er under 30?

Anbefalte innlegg

Jeg venter min 3 baby og er overlykkelig!!

Jeg fikk nr1 da jeg var 22, nr 2 da jeg var 26 og venter nr 3 samme måned som jeg fyller 29

Jeg er så glad for at vi blir tidlig ferdig med barn, og kan fortsatt ha litt tid til å reise og sånn etter barna har blitt store.

Fortsetter under...

Oj skikkelig tidlig ute du da!!!

Jeg har menstermin 20 April, men regner med jeg blir satt tilbake en uke, det har jeg hvertfall blitt med de 2 andre. 5 dager tilbake med 1 og han kom 5 dager etter termin og 3 uker etter med 2, hun kom 3 dager før.

Hva med deg?

Jepp jeg har samme tanker som deg! Deilig å bli ferdig før man er 30. Jeg fyller 28år neste juli ;O) Har termin 17.april, men blir nok keisersnitt på 3 mann ja etter 2 fæle fødsler, revnet grad 4 og fikk skade i bekkenbunnen som enda ikke er ordnet.

Men føler denna blir på en måte en attpåklatt. Min første blir da 7år og min minste blir 4,5år. (5år det året).

Annonse

Jeg er 26 år og skal ha nr 3. Jeg var 20 år når jeg ble gravid med nr 1 og 23 år med nr 2.

Er helt enig i at det skal bli deilig å være ferdig med det tidlig så når vi er 50 kan vi leve det gode liv, hehe.....!!! Bortsett fra at hvis min datter begynner like tidlig som meg så er jeg bestemor i en alder av 41år...oioi

Jeg venter også nr.3 :-) Fikk min første da jeg var 17, min andre da jeg var 20 og jeg vil fylle 23 år noen måneder etter at nr.3 er ankommet. Er overlykkelig, men samtidig smånervøs ettersom jeg mistet for noen måneder siden. Håper og tror at alt går bra denne gangen :-)

Ja:) Er 26 og venter nr 3.

Var 19 da nr 1 kom til verden, 25 år da nr 2 kom og vil være 27 når nr 3 blir født:)

Da er jeg ferdig i første omgang. Men skal ikke se bort i fra at det kommer et par attpåklatter når vi er tett oppunder 40 ;) ;)

Jeg er 26 år å venter nr 3., fikk min første når jeg var 19 og den andre når jeg var 23 år. Har termin 8 Mai så blir sånn ca 4 års mellomrom med hver unge. Det er egentlig greit, da har de sluttet med bleie og klarer seg litt mere selv.

Annonse

Ja jeg var vel ganske tidlig ute med å få barn, men det ligger vel i familien min det :) både mor og mormor fikk barn før de var 20 :)

Jeg venter den 9 April , med de to første så ble jeg satt tilbake 1 uke med begge, men jeg fødte 7 dager før ul termin førstemann og 9 dager før ul termin med andremann :)

Gleder meg til ultralyden nå, selv om det er ei stund til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...