Gå til innhold

Kristiansand anyone? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende rykter! Har ikke hørt noe om det! Sist jeg var der lå jeg på lettposten i 4 dager! Holdt på å gå på veggene tilslutt. Fikk ikke stort med oppfølging om jeg ikke ba om det og var veldig usikker med så mange sprikende beskjeder og forklaringer! Hvis barselhotell arter seg bedre enn det, er jeg interessert, ellers håper jeg egentlig å stikke hjem så fort som mulig etter fødselen! Er jo en storebror hjemme som jeg nok vil savne om jeg blir lenge på sykehuset! Og mannen blir ikke boende med oss denne gangen, han må jo hjem til overnevnt storebror! Så vi får se hvordan det blir!! Tenker nesten det blir greit å komme seg hjem til kjente omgivelser hvor en kan få god hjelp av mannen og slippe mye mas og bråk! Er jo litt kjent med dette når det er 2. mann! Blir andre ting jeg ser frem til denne gang merker jeg! Og så lenge alt er bra med mor og barn ser jeg ikke hvorfor jeg må ligge på sykehuset og sløve! :) Er forresten 11 uker på vei! :) Og gleder meg til kvalmen forsvinner! Er det førstemann for deg?? Nyt helgen! Idag skal vi på festival i Lyngdal med traktorer, alpakka, kyr og sikkert mye annet gøy for en liten gutt med traktordilla og forkjærlighet for kuer!!! :) Livet som småbarnsmamma på landet er herlig! ;)

Spennede rykter, men vet ikke om det er noe i det. Syntes det var fantastisk å få komme på lettposten (så jeg er ikke førstegangs, har ei datter på 18mnd) siden man fikk ha mann med seg der! Men enig i den sprikende informasjonen. Vet det er et problem mange plasser. Tror nok også jeg ønsker rasket mulig å komme meg hjem til familien denne gangen, om det blir slik at de er hjemme. Er redd for at hun skal måtte føle seg utelatt, så jeg tror nok det er best mannen blir hjemme med henne og heller kommer masse på besøk.. :) En grunn til å ligge på sykehuset og "sløve" om man er frisk som fisker, er at man skal få muligheten til å bli kjent i rolige omgivelser og at mor skal få kommet seg etter en trøff og slitsom fødsel. Men nei, tror ikke det blir 4 dager denne gangen. :)

Må kose dere på Lyngdal Dyrskue! Hørtes kos ut! Vi tar turen ut i bymarka og skal kose oss solen!

Hehe... Det ble en fin dag det! Masse å se! Var fryktelig sliten på slutten! Har allerede plager i bekkenet og det ble en litt vel lang dag med mye ståing og gåing! :) Men gutten min var STOR fornøyd og det var målet! :)

Enig med det at sløvingen på sykehuset blir spesielt viktig etter en tøff fødsel. Det kjente jeg sist, men følte likevel at jeg ikke fikk særlig med ro de første dagene og når vi kom hjem var det igang med masse besøk! Tror det og at sønnen min er hjemme og at jeg føler jeg vet litt mer hva jeg går til denne gangen, gjør at jeg tenker hjemreise en del raskere denne gang! :)

Annonse

Så fremt det lar seg gjøre vel å merke! :) Er det en ting jeg har skjønt fra sist gang er det at ting ikke nødvendigvis går som forventet!!!

Er du begynt i jobb igjen eller er du hjemme med datteren?? Er hjemme selv og stortrives med det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...