Gå til innhold

er dette pysj eller kan man bruke denne på dagtid (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt flere slike dresser på dagtid. Ser ikke noe problem med det...

Skrevet

måtte bare forhøre meg litt, syns de er både fine å praktiske :)

Skrevet

Har fått flere slike heldresser i gave som jeg ikke er sikker på om er pysj eller dagklær. Bruker de om dagen jeg, synes det er så kjekt med heldresser! Og fine er de også:) Mine har knepping hele veien ned i tillegg, så de ser vel enda mer ut som pysj.. Kjøp den og bruk den om dagen du!

Skrevet

For en søt drakt! Lillebror bruker lignenede på dagtid :) Kjempefine.

Skrevet

bestillingen er sendt :D fant en ann også som var litt tøff :)

http://linuslotta.com/no/barneklær/alfons-åberg-100111/milla-plysch-overall-6408-50/&qNavigation=brands

Da ble det to heldresser, fantastisk :) syns det burde vært flere fancye heldresser på markedet. har begynnt å kikkelitt på noen nettbutikker i us der har de ufattelig mange fine!

Skrevet

Det er vel egentlig meningen at det skal være dagklær, tror jeg, men jeg bruker bare slike heldrakter om natta. Har mange, og de er utrolig gode. Synes ikke at de typiske pysjene jeg har funnet har vært like gode (de sitter ikke like godt, og har ofte metallknapper rett mot huden). Man kan gjerne bruke de om dagen, men jeg synes at de er perfekte som natt-hyr. :)

Skrevet

Å huff og huff:( Nå trykket jeg på linken og blir nesten fristet til å kjøpe masse nytt til jenta mi! Men greia er det at jeg absolutt ikke har råd til det nå, siden mor desperat trengte ny garderobe pga. mange ekstra kilo og noen strl opp i klær..

Skrevet

Så mye fint de hadde der! Fikk lyst til å bestille masse selv! Men skal på tre utenlandsturer i høst, så får spare pengene og kjøpe fine babyklær da heller..

Skrevet

Jeg har lik til sønnen min, bare i grønn og bruker den som heldrakt om dagen, ikke til pysj :) Veldig kjekt og praktisk med heldrakter synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...