Heanne Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Var sist på UL i uke 18, fikk da vite at jeg skulle få to perfekte fine jenter. Men vært på ny UL i dag i uke 24 og fikk vite at ene princessa hadde både pung og penis Stolte ikke helt på UL i uke 18, så hadde heldigvis ikke kjøpt inn mye(bare en stk rosa nattdrakt til hver). Så spennende og få en av hver Begge var litt over gjennomsnittet store så ikke rart jeg føler meg diger alt nå Men da kan innkjøpene starte litt blått å litt rosa. Håper jeg finner mange nøytrale sengesett, da jeg hadde planlagt at de skal dele seng til å begynne med Fikk også godnyheten om at de setter i gang senest 14dager før termin det vil si at jeg kommer hjem til juleaften. *Lykkerus*
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Å gud så spennende!! Perfekt med e av hver da Legen syntes jeg var så stor tidlig så bærer kanskje på to jeg også, men UL er ikke før 21 september så smører meg med tålmodighet, men gud er så spent, vil vite nå er det en eller to? kjønn osv.. hehe, fin julegave på deg i år da
Heanne Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Så spennende da Jeg og var også veldig stor fra dag en, og alle svangerskapsplagene var minst dobbelt så mye. Konstant kvalm og svimmel. Og la på meg veldig mye veldig fort. Om jeg sammenligner meg fra sist svangerskap ser jeg omtrent høygravid ut nå (uke 24). Men jammen er det dobbelt så spennende med tvillinger også Så lykke til til deg
Makko med to små gutter Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Hehe heanne, om dobbelt så mye av alle svangerskapsplagene skal være et godt tegn, skulle jeg hatt tvillinger sist... men det kom bare en da og :-P Lykke til med to små :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå