Gå til innhold

Ser gjerne på 10 stk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Malvine

Lys brun hår? lesebriller, kort klippet hår.

Litt guttejente?

Bare skrev ned noe. Tror du sitter på farten av noe slag. Mulig du ikke skal noe i dag,men det er noe som stresser deg litt. Skal du reise vekk i helgen kanskje?

Kjæreste er noe jeg føler du ikke eeegentlig ønsker deg akkurat nå. At du er tilfreds med situasjoenn som den er. Men at dette kanskje er noe du føler litt press på?`At det er noen som maser litt ang dette?:P

Meen,, tror nok at det vil dukke opp en ganske snart:) En som er en del høyere enn deg, mørkere i håret og litt "staut". Kanskje en du allerede kjenner:)

Gjerne tilbakemelding, enten det er total bom eller ikke:)

Klem

Annonse

Renee

Jente i magen:)

Ei lyshåra liten jente

Er du glad i blonder? Føler mye rosa tøy, og noe hvitt med blonder.

Men lurer på om det også kan være den jenta du allerede har?

Tror du kommer til å få en gutt også. men tror han kommer om 3 år.

Jenta mi er ganske jentete:) rosa tøy og rosa gardiner med hvite blonder:) så da blir det antagelig en lys en igjen;) spennende å høre at du ser 3 på meg, de fleste sier det selvom jeg er så dårlig nå at det ikke frister med en graviditet med det første! Tusen takk for svar

Annonse

Aurora

Er guttene du allerde har, litt små av vekst? ikke sånn veldig, men litt mindre enn gjennomsnittet. Brunt hår, og blågrønne øyne? Får de opp som gode venner, men at de også kan være som søsken flest å krangle litt iblant.

Får deg inn som ganske sta, du er ikke den som blir med på ting du ikek har veldig troen på selv..

Får faktisk inn at det er enda en gutt i magen din. Men så føler jeg en jente og på deg, så enten er det jente imagen nå, eller så kommer det en jente om noen år.

Føler dette er et veldig greit svangerskap, alt under kontroll, og du tar det nesten som en lek. Føler egentlig du er skapt for å gå gravid på en måte:)

Har du nylig blitt tante?

Hei:)

Er ikke så veldig treffsikker på dato, men jeg vil tro at sønnen din blir født et par dager over termin:)

Er du blond, langt hår som du egentlig ønsker å klippe? At du har spart såpass lenge at du føler det ville være dumt å klippe deg kort? tror du ville kledd det.

Føler gutten i magen din er en skikkelig sprellemann, mye begevelser?

Denne var til Limuna

Hei:)

Er ikke så veldig treffsikker på dato, men jeg vil tro at sønnen din blir født et par dager over termin:)

Er du blond, langt hår som du egentlig ønsker å klippe? At du har spart såpass lenge at du føler det ville være dumt å klippe deg kort? tror du ville kledd det.

Føler gutten i magen din er en skikkelig sprellemann, mye begevelser?

Monca

Tror det er nært, innen oktober er over tror jeg du har positiv test.

Men tror du kan ha godt av å ta en tur til legen, føler det er noe som bekymrer deg, og som du kanskje har drøyd en stund?

Føler 2 barn nå med det første.. (enten tvillinger eller veldig tette) Så en liten en 3-4 år etterpå.

Tror det blir to jenter og en gutt.

Lykke til:)

MC81

Ikke veldig treffsikker på dato, men ca 5 dager før termin tror jeg:) og tror ikke du må settes i gang. Tror vannet går først, så går resten av seg selv etterpå. Rask og fin fødsel:)

Er det en gutt i magen?

Sheba

Ikke gravid med det første.. Føler det er noe du må ordne opp i først. Vet ikke om det er noe du og mannen din må bli enige om kanskje. Eller om det er en tur til legen som skal til.

Men rundt juletider tror jeg du får positiv test.

Er du litt overvektig? prøver å bli kvitt noen kilo? Føler du må stole litt mer på deg selv, start i det små, så tror jeg det vil gå av seg selv:)

Lykke til

nesten prøver

Får ikke inn noe spesielt dessverre. Men tror du skal ta deg en velfortjent pause. Stress ned, og finn en hobby du kan trives med og som gjør deg avslappet.

Ang dere så har jeg egentlig ikke noen veldig god følelse, har det vært litt ubehagelig i det siste? Noe som har kommet imellom dere? en annen person kanskje?

honey med jente

Lurer på om det er en jente jeg. Ei liita jente.

Tror det blir mye sjalusi den første tiden, men at det kommer til å ordne seg ganske fort.

Du må ikke tenke så mye, ting ordner seg som regel uansett. Ikke prøv å ordne opp alt for alle. Du har nok med deg selv akkurat nå. La ting ligge, nyt og prøv å sette pris på alt du har:)

Føler kanskje du skal sette av litt mer tid til familie? Ikke bare den nærmeste familie, men også besteforeldre osv:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...