Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Tar dobbel dose clomifen nå, dag 4 i syklus og dag 2 på clomifen. Mange som har prøvd det? Eller er det pergo på dere? Hadde egentlig resept på 1, men tar sjansen på dobbel dose.. Hadde nix resultat på pergo, og er IKKE klar for ivf... Vil helst klare det selv.. Så da setter man helsa litt på spill!
Carina har to små gull Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Og jeg krysser fingrene for at du kommer etter til 1 trimester om et par uker. Sjønner at dere vil klare det selv framfor ivf. Jeg følger spent med. Klemmer fra
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Håper jeg gjør det, Carina! Skulle så gjerne vært der med dere.. Blir vel min tur en gang også, enten det blir med hjelp eller ei.. Lykke blir det hvertfall! Koselig å høre fra deg, er så glad for at det går bra med deg, Carina! Dere må jo være overlykkelige Lykke lykke til videre du også, unner deg virkelig dette Go'kos fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå