Gå til innhold

Ja, da blir det å handle på Rema og Kiwi fremover da...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nekter å la meg påvirke. Jeg elsker Pampers. Ica har hver 4 pamper bleie gratis. Så jeg holder meg til dem!

Uansett har jeg ganske god råd så jeg kan godt betale for 3 bleiepaker og få en gratis..

Skrevet

Jeg nekter å la meg påvirke. Jeg elsker Pampers. Ica har hver 4 pamper bleie gratis. Så jeg holder meg til dem!

Uansett har jeg ganske god råd så jeg kan godt betale for 3 bleiepakker og få en gratis..

Skrevet

Coop har store esker med pampers til 89 kr (hvis du er coopmedlem)

:)

Skrevet

jeg må le litt. eh...da er du vel akkurat så "påvirket" som alle andre som kjøper bleier gjennom div. bleieavtaler? Holder meg også til Pampers, men på Rema, der de er billigst.

Skrevet

Sikker på at de er billigst på Rema? Jeg har ikke finregnet, men tror jeg fant ut at de var billigere på Coop :) Pampers altså.

Skrevet

ja, det kan nok stemme, vi har ikke coop i nærheten her, men har kiwi, ica, rema og meny stort sett.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Man må jo bruke de bleiene man er mest fornøyd med, det er jo det som er best for barnet. Jeg er i en sånn "vippe-situasjon", har hatt noen lekkasjer den siste uka, så får vi se om reklamen klarer å holde på meg! :-) Det beste er jo om de billigste bleiene fungerer best! Har ikke prøvd de på coop ennå.

Skrevet

Vi har både Kiwi og Rema rett ved siden av huset, men har alltid handlet bleier på Kiwi (bruker kun Libero). Rett og slett fordi de har så hyggelige ansatte der:)

Men var på Kiwi nå nettopp, og da kunne du også bruke bleiekortet (som nå heter babykortet) på barnematen også. Du får derfor to glass med barnemat for prisen av en...., og det liker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...