kula 82 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 i går hadde jeg jevlig rier fra kl 12 til 17. fikk beskjed om og komme inn for sjekk. da var limor tappen forkortet, var igjen 1 til 2 cm og den var myk. men så stoppet det. har bare hatt små murring etterpå. noen tips til og få i gang igjen.
Flea Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg ville prøvd hver eneste en av kjerringrådene som svirrer rundt på forumet her Bryststimulering, sex, sterk mat, fersk ananas, osv... Husker ikke alt. Er det tiden for å prøve slike ting må det vel være i din situasjon
Oppnedx2 Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 hoppe hoppetau og gå i trapper ? hehe :-D lykke til!
kula 82 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2010 takk for det , skal prøve det meste. riene kommer og holder på litt for så og stoppe igjen. rier som kommer og rier som går. jeg blir snart gal som dere sikkert forstår. ha prøvd bryst stimuli , og da kommer riene men stopper igjen . om ikke noe skjer til i morgen skal jeg se om gubben kan hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå