Gå til innhold

Barneklær - 10kr plagget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har masse tøy etter sønnen min fra str 50 til 98. Og har en del jentetøy etter min nyfødte datter i str 50 og 56 (bruker fremdeles 56 men vokser ut av de om ikke så lenge). Fødte for 4 uker siden, men hun var ganske stor når hun ble født. Nesten 4 kg og har lagt på seg en del mer en gjennomsnittet. Det er alle mulige merker: norske, amerikanse og franske kjedemerker + et og annet designmerke.

Synes det er så dumt å legge alt på loftet i stedenfor at det blir brukt. Er det noen som kunne tenke seg å spe på klesinnkjøpene litt med noen pent brukte klær? Send meg en mail med hva du er mest interessert i og hvor mye du ønsker? Jeg bor i Oslo så er en fordel om vi kan møtes et sted her i byen, men kan vel sikkert sende også selv om det er litt mer stress.

Send meg i så fall en mail med hvilke str og hvilke type plagg som er mest interessant så setter jeg sammen en liten pakke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Corneliuss, så koselig å se deg her inne igjen=) Jeg har dessverre mer enn nok babyklær som ligger brettet og klart i kommoden nå, men skulle gjeeerne hatt mer hehe;) Men bør vel si at nok er nok nå;)

Hvordan går d med deg og den lille da? Alt vel? Her er det enda 3 uker til termin, men begynner å bli klar for litt action hehe:D

Skrevet

Hei lykkeli!

Her går det finfint! Er så godt å endelig få henne i armene. Hun er helt perfekt. Sover og spiser som en prinsesse. Fødselen gikk veldig bra så har en helt annen opplevelse enn sist. Gjør jo vondt selvsagt, men var mye mer tilstede og følte at både jeg og jm hadde kontroll (i motsetning til sist). Vi koser oss sammen ! Så godt at det nærmer seg for deg også. Håper formen er bra og at du nyter dagene uten for mye plager! Klem

Skrevet

Dytter. Da er nok jentetøyet borte, men noen som er interessert i guttetøy? :-)

Skrevet

Så fint å høre at det går bra med dere og at fødselen gikk bedre denne gangen=) Her går d også veldig bra egentlig, bare 2,5 uke til termin nå og begynner å bli skikkelig klar nå merker jeg! Har litt småvonde kynnere som kommer og går, og dermed gir meg (falske?) forhåpninger til tider- men håper nå uansett på å slippe å gå OVER termin ihvertfall, siden førstemann kom 2 uker før..

Da får dere kose dere videre, så sees vi kanskje inne på dinbaby om ikke så altfor lenge? (hvis du er der inne da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...