Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har blitt avbrutt allerede ved spraying??

Jeg var på UL nå denne uken,hadde da sprayet nesten 3 uker,hadde da en cyste på eggstokk og slimhinne på 11mm. Legen lurte på om jeg ikke hadde hatt mensen,men det har jeg.

Legen punkterte cysten og ba meg fortsette på spray en uke til.

Huff ,man blir litt negativ og grublende etter dette.

Noen som har vært borti liknende?? Hva ble gjort?

Lykke til,til dere alle:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142277907-avbrutt-allerede-ved-spray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Aget! Ja, dette har jeg vært borti ja;-) Under mitt første forsøk måtte jeg punktere 4 cyster. Husker ikke hvor store de var. Det som var frustrerende var at jeg måtte gå ekstra lenge på sprayen. Akuratt som deg så fikk jeg litt hetta og trodde jeg måtte avbryte. Men legen sa at dette var noe som veeeldig mange opplevde.

En liten blødning kom og vips, så var slimhinnen klar og eggstokkene var fiiine;-) Etter 10 dager på gonal-f fikk jeg ut 7 egg, 5 ble befrukta... Fikk satt inn to.... og to ble lagt i frysa...

Desverre så gikk det ikke veien for oss, verken på fersk forsøket eller frys. Men er nå igang igjen, er på spray dag 11. Skal på ul. 14 sep. Håper inderlig at eggstokkene holder seg fri for cyster denne gangen.....

Lykke til dette skal gå kjempe bra skal du se;-) Ha en flott kveld!!!

eka72:)))

Nå ble jeg virkelig letta og glad:) Skal så lite til før man havner litt "nedpå" i disse hormontider.

Takk for at du tok deg tid til å svare:)

Lykke til videre med din spraying og måtte cystene ligge unna denne gang:)

God Kveld til deg åsså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...