Gå til innhold

5+3 i dag og nå dukker symptomene opp :)

Anbefalte innlegg

Sykt trøtt, litt mensenmurringer, river i lyskene, brystene er ømme av og til og jeg har kjent meg KVALM i dag... Egentlig ikke noe godt, men dette har jeg ventet på leeeeeeenge, hehe :))

Selv om symptomene har vært veldig fremtredende i dag, så føler jeg meg fortsatt IKKE gravid(!!!), men hååååper det retter seg snart!! Bare 10 dager igjen til jeg skal på tidlig UL, har nedtelling, krysser alt jeg har for at lille spire er frisk og rask og utvikler seg som den skal, f.eks at jeg kan se ett lite hjerte slå :)

Ønsker dere alle sammen en fantastisk strålende fin helg!! Ta vare på dere selv og den lille i magen deres :)))

Stoooor klems fra

Fortsetter under...

Åhhhhhh... Meg og lille snuppis - er du gravid?!? Nå ble jeg bare så glad :D Jeg fødte min lille gutt for 2 uker siden, men husker deg godt fra bli gravid og er fortsatt innom å sniktitter på de forskjellige forumene.

Gratulerer så mye og ønsker deg masse lykke til videre :)

ÅÅÅ så godt å høre!!!

Følte meg ikke selv gravid denne gangen før jeg var godt over 8 uker, da kom gravid symptomene for fullt! (den gangen jeg mistet hadde jeg noe voldsomt med sympt.allerede noen dager etter el) Nå tyder det på at du har et normalt og fint sv.skap vennen!!

Denne gangen går det kjempefint.

Husker du spurte meg om min fødselshistorie, vet ikke om du har lest den, men kan finne den frem igjen om du ønsker det (ligger nok 7 uker tilbake på 3-tri hehe) og hvis ikke kan jeg skrive en ny en til deg om du ikke har lest den.

Masse lykke til videre. Stooor klem

Hei igjen kjære alle jentene mine, hehe :)))

Katta: Så utrolig hyggelig at du stikker innom!! Jeg leste fødselshistorien din katta - og jeg gråt lykkelige tårer når jeg leste den, tjihi :)

aiva. Så hyggelig at du også titter innom 1 tri også, ikke lenge igjen til nov, nyt denne flotte tiden nå, hehe :)

Håpefulle K: Jaaaaaaa, hurraaaa, gravid (igjen!!!) jippiiiiiii, er bare 5+3 i dag, men håper lille spire har signert en 9 mnd lang leiekontrakt (som tirilgirl så fint sier!)!!! Herreguuuuud, har du fått prinsen din allerede??!?!??!?? Det har gått fort!!! GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!!!! Kos deg og nyt barseltiden og den lille prinsen din!!! Stooooooor varm gratulasjonsklem fra meg ;))))))))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...