Gå til innhold

da har jeg vært på ul.etter blødninger og smerter..ble ikke så mye lettere..noen som ha opplevd dette?

Anbefalte innlegg

jeg var fortsatt gravid..stor lettelse over det:) men jeg hadde en stor blodannsamling i livmoren..så jeg har en 50/50 sjangs på om det går bra eller dårlig...

er så engstelig..hva kommer dette av?

jeg hadde en støøre sjangs for og abortere enn andre..å gå sånn i uvisthet er forferdelig.

noen som har hatt dette før,og det har gått bra?

føler litt på abort med vilje for da slipper jeg den engstelsen..men det klarer jeg ikke heller..

hjerte slo,og var 7 uker..

jeg var så nervøs,var sikker på at det hadde gått galt..

men er jo stor sjangs for at det gjør det og..

hvis denne blodansamlingen kommer ut,tar det altid med seg fosteret og da??

vet hvis jeg mister,så er det ikke fosteret det er noe galt med..det er meg..som jeg har fhatt mistanke om.

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg hadde en blødning i helgen, som gynekologen sa kom fra livmoren.

Pga att morkaken lå langt nede, så hadde det samlet seg opp blod i underkant av den... Det var MYE blod som kom ut, men hadde ingen smerter... Var 11+3 når det skjedde...Jeg var ikke klar over blodansamlingen, så det kom litt brått på, men siden jeg ikke hadde smerter tok jeg en haug med håndklær å la på senga før jeg la meg ned mens mannen min ringte legevakta:) Lå og slappet av en times tid, mens vi ventet på barnevakta også dro vi avgårde til sykehuset. Jeg følte fremdeles att alt var bra, men skjønte på legene att med den mengden blod trodde de alt håp var ute... Ble innlagt over natta, for de ville blødningen skulle roe seg før de undersøkte. Neste morgen kl. 9 kom gynekologen på vakt, og trillet meg ned til ultralyd. Der fikk vi se en sprell levende baby, som hadde det helt supert...:D Fikk diagnosen truende abort, og er sykmeldt 1 mnd. med beskjed om å ta det veeeeldig med ro:)

Gynekologen sa att dette var sånt som kunne skje, men att stort sett gikk det veldig greit...:)

Lykke til!:) Håper det går fint!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...