Gå til innhold

dere som har blitt gravide med pergotime....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere på lavkarbo samtidig? Eller ble dere gravide uansett? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble gravid med pergotime men gikk ikke på noe lavkarbo, men jeg mistet det da :( så jeg prøver på nytt nå. tatt pergo kur, så venter bare på når jeg kan ta ny graviditetstest. Vet du når man kan ta en test? Mååå jeg vente til da jeg venter mens???

Skrevet

Hei,

jeg har aldri gått på lavkarbo, men ble gravid på 3 runde med pergotime. Det eneste jeg gjorde annerledes den mnd det klaffet, var at jeg egentlig hadde gitt opp at vi skulle klare det. Så kroppen slappet helt av, mulig det hadde noe å si :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme.. Men skal vente lengst mulig med å teste!! Hvis jeg klarer ;)

Det er visst en del det klaffer for når man slapper av. Men det er lettere sagt enn gjort.... Ønsker meg baby i magen til jul... *drømme drømme*

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde fire doble pergokurer frem til mai i år uten å lykkes. Gikk på metformin i tillegg. Nå de siste mnd har jeg gått kun på metformin og ble gravid i august. Muligens pergoen som har hjulpet...

sist ble jeg gravid på andre doble kur i lag med metformin.

Skrevet

jeg har pco og ble gravid på første forsøk med pergo.

Med mannen med lav spermkvalitet.

Vårt viktigste element, tror jeg er at vi bare visste at vi kom til å få baby en dag.

Ønsker deg lykke til!!

Tro kan flytte fjell som det sies

Skrevet

Vis dere har tatt el sprøyte for å få el itte pergokur så må dere vente 10-12 dager før dere får et ekte svar. Eg skal på kur nr 5 snart å enda ikke blitt gravid. De er forskjellig når de klaffer å hvorfor de klaffer. hos meg komme de nok ikke til å klaffe uten prøverør kan eg tenke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...