Gå til innhold

var i bilulykke i går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier var jeg i bilulykke i går, Heldigvis gikk alt bra, men bilen vår som kun er EN uke gammel, er total smadret og skadene for store i forhold til verdien som vi betalte for den, så den er ikke til å redde..

Jeg er ikke helt sikker på akkurat hvordan dette skjedde for å være helt ærlig, det var midt i rush trafikken i Bergen by, føreren foran meg har bråbremset for ett eller annet, og jeg fløy i han bak. Skadene på hans bil var minimal men hengerfestet hans som tok min bil..

Han bak meg igjen klarte å hive seg ut i motsatt kjørefelt, sikkert en farlig reaksjon fra han side, han slapp unna og det var HELDIGVIS ingen biler i motsatt kjørefelt idet øyeblikket ellers kunne det også blitt en stygg ulykke (front mot front)

Hvertfall, dumme oss hadde ikke kasko siden dette var en ny brukt bil, så vi har mistet mange ti talls tusen denne uken, men det bryr meg faktisk midt bak nå. I går kveld sank det virkelig inn hva som skjedde og jeg klarte ikke slutte å gråte! TENK vis det hadde vært en bittelitt høyere fart, jeg hadde ALDRI kunne tilgitt meg selv vis noe som helst hadde skjedd med jenta i magen!!!

nei, jeg setter meg ikke bak rattet med den magen her igjen. Jeg har tatt skrekken hvor fort dette faktisk skjer nå. Jeg viste ikke hva som hadde skjedd før det var over og er fremdeles ikke helt sikker på alle detaljene..

Vær forsiktig jenter, ingen ting er mer skjørt enn livet i magen, ingen verdens penger kan erstatte det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da! Det hørtes ikke noe kjekt ut! Godt å høre at det gikk greit med deg og babyen, i alle fall.

Når det gjelder bilkjøring fremover skjønner jeg godt du har lyst å unngå det fremover. Jeg vil likevel anbefale deg å ta en tur i ny og ne, så du ikke får helt skrekken for fremtiden. Dessuten er det vel så skummelt å kjøre bil med dem når de er ute av magen - de virker så bittesmå og kjempeskjøre i de stooore babysetene ;-)

Men det er nå praktisk å kunne kjøre bil selv og ikke engste seg for mye når man gjør det.

Lykke til!

Skrevet

Stakkars deg! Godt at alt gikk bra med deg og den lille, tross alt det som er viktigst!

Men som hun over sier, viktig å ikke ta helt skrekken for bilkjøring likevel. Lykke til videre!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff og uff, men takk og lov at det gikk så bra med alle sammen!

Skrevet

Uff skjønner godt at du har fått skrekken..godt at det gikk bra med deg og babyen:)

Skrevet

Takk for det! Ja burde ikke legge kjøringen helt på hyllen men det var kun flaks at ikke det skjedde noe i går, og det skremmer meg!

Uff, nei ikke godt å si. Vi er hvertfall billøs en liten stund så til vi har bil igjen har vel kanskje kroppen roet seg litt mere :-)

Skrevet

Jeg forstår du ble skremt, men det gikk bra!! :)

Jeg synes du burde satt deg inn i en bil igjen den dag i dag, så du ikke blir redd for det å kjøre. Det er ikke bra for deg det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...