Gjest Skrevet 3. september 2010 #26 Skrevet 3. september 2010 Hvis det er noen trøst har jeg hverken nedpress eller mensensmerter så er nok en god stund til jeg føder, i motsetning til dere som tydelig modnes
Vordende mor til nr 2 :) Skrevet 3. september 2010 #27 Skrevet 3. september 2010 Signerer!!!! Venter min nr 2... har i over to uka hatt (beklager detaljer) slimtilblandet blod ved tørk og i innlegg... noe føden el JM aldri har sett nærmere på da de mener slimproppen er gått å det er årsaken til det... å at det er fødselen som nærmer seg.. jaja.. hadde d nå bare vært så vel sier jeg... sukk* Her sitt æ 2 uka etter å ikkeno e skjedd forutn elendig nattesøvn.. klarer ikke sove på noen av sidene lengre.. kun halvt sittende i senga på rygg... me et bekken som er halvt i protest.. Auuu... Siden natt til idag har æ hatt ujevne tak med kraftig mens vondt og ubehag/smerter i korsryggen.. men det stoppet opp etter tre timer idag.. duppa sammens med min 1 sønn nå ... våknet igjen med sterke kynnere og små tak i rygg og mage.. men uten at det er jevnt sålangt og blir kraftigere... *HYYYYYL* Æ vil bli færdi me å gå gravid noooooo!!!!! Håper kvær gang d bare forverre sæ ang smertene.. sykt hæ... å gå å hååpe på å få mer vondt.. som om fødsel e så¨digg liksom.. D e jo sykt smertefullt men alikevel går vi å ønske oss d.. hehe... komisk:) *krysse fingrene for at vi som e så lei av smerter og ubehag å d å vær konstant trøtt snart får slengt en go dæsj fødestøv over oss å havne på føden... (JEIIIII....d hadde vært no d! ) Ønske lykke til t oss alle æ... å krysse fingran for at d bli nå mer action iløpet av natta... Stått å dansa/trødd oppi senga idag heller enn trappegåinga i ei time.. så håpe d hjelpe på å få igang de luretriks riene igjen.. eller ka d no va for noe..? God helg!!!
krisb Skrevet 3. september 2010 #28 Skrevet 3. september 2010 Melder meg inn!! Her er det ikke termin før 20okt, men med ei lita tulle på 2 år hjemme så blir dagene slitsomme når man stadig vekk må finne på noe!! I tillegg har vi et hus som er under oppussing og som vi skal prøve å flytte inn i i løpet av helga! Og der har vi ikke bad engang! Det er forhåpentlig ferdig om 2 uker. Men med sånn ting rundt, blir man lei av å gå gravid og vente på at ting skal skje, fordi man selv ikke kan gjøre så mye! Jeg er lei av å være trøtt og sliten konstant og ikke orke å gjøre mye for å glede mannen når han endelig er hjemme. Skal bli godt å komme seg inn i hus og få litt orden: Lei av alt stresset rundt det også, så hvis jeg stresser mer kommer sikkert ungen før tida.. Og det vil jeg egentlig ikke uansett å lei jeg er.. Men der får prøve å kose dere så godt som mulig. Er uansett ikke lenge igjen!!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. september 2010 Forfatter #29 Skrevet 4. september 2010 Det skjønner jeg slitosomt å være hjemme med en 2 åring samtidig være høygravid..Deilig å komme i orden da i d nye huset=9 lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå