Gå til innhold

Drittlei.no

GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alsa sorry å måtte si det er så utorlig lei av å være gravid nå.... Har termin 24 september føles som en evighet. Man har jo lov å klage littegranne på slutten eller? vet at noen av dere her inne sier det ikke er lov å klage osv siden man har så kort igjen, men jeg synes det er greit å få klage litt jeg=)

hva gjøre dere de siste dagene eller ukene for å få tiden til å gå fortest murlig?

Flere her som er drittlei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig at det er lov å klage!!!!!:)

Er DRITTLEI sjøl ja. Og det er mest pga den dårlige formen, ekstremkvalme hele dagen siden Desember og sykemeldt siden Februar. Dagene har blitt laaaaaange... Søvn?! Hva er det? Føler meg som en hvalross når jeg skal snu meg i senga. Nesten så samboeren spretter ut av senga når jeg skal snu meg:P Hoho...:) Og han er sikkert dobbel så tung som meg sånn vanligvis... Men så skal det og sies at jeg er utrolig takknemlig for at jeg faktisk er gravid, at jeg kan bære fram barn og føde de! De er jo ikke alle som er like heldig!:) Skulle bare ønske formen hadde vært bra så jeg kunne nytt de siste ukene:)

Har UL termin 21 September og mens termin 13 September. Så ho er velkommen når som helst!:)

Skrevet

jeg er drittlei. har termin 13.september. klart vi har lov å være leie. vi har trossalt gått sånn i nesten 9 mnd.

Her prøves det ut kjerringråd, men ingenting har virket til nå.

har prøvt Brystvortestimulering, sex, lange gåturer , trappevasking osv.

Har lakserolje i kjøleskapet, men tør ikke bruke den.

Blir like frustrert hver mårning når jeg ser den store magen, og ingen baby i vugga. Dagene går alt for seint, å jeg og lurer veldi på va vi skal gjøre for å få tiden til å gå . dette har hjulpet litt :

* vaske, rydde , støvsuge alt, å rydde i skap og skuffer . litt skummelt ettersom jeg blir så sliten , i tilfelle føselen skulle komme.

* reise på besøk til venner og familie

* Reise på dater :) har hørt det ikke er tid til det når gullet er komt ;)

* strikke . kunne ikke dette før jeg ble gravid, men har til nå strikket både kjørepose og teppe :)

Skrevet

Jeg skriver under på denne.. Er 11 dager på overtid, trøtt, sliten, har mest lyst til å gråte for at det ALDRI skjer noe..

Åååååååhh...

Skrevet

Det er veldig lov å være drittlei nå!

Jeg har 8 uker igjen, og er drittlei! Jeg forbeholder meg retten til å si det også, selv om det er mange som kritiserer vordende mødre når de sier slikt.

Jeg er lei av å ikke få sove!

Lei av halsbrann!

Lei av å være tung!

Og sist, men ikke minst....-lei av å ikke klare å bevege meg uten krykker og hjelp fra andre grunnet bekkenløsning.

Meeeeen....-den som venter på noe godt.....

:)

Skrevet

Jeg ER så lei! Jeg har termin 5. september og synes egentlig hun bare kan komme nå. Denne siste uka har vært verst av alle. Jeg er DIGER, tung og bare subber rundt i bestemortempo. Prøver å finne på noe fornuftig hver dag, hvis ikke blir jeg GAL, men det frister noen dager å bare bli liggende i senga. Jeg leste ut boka mi idag og funderer på om det er vits i å starte på en ny?

Det fornuftige jeg fikk gjort i dag var å ta trikken to stopp til en jernvarehandel for å kjøpe noen muttrer og andre deler til å reparere bunnen på ei kurv vi har fått låne, også har jeg reparert og redd opp den. I morgen skal jeg på babyshop og bytte en sengehimmel som manglet en del. Da er det lørdag så da har jeg sikkert sjåfør. Det er jo fint.

De siste ukene har gått med til å vaske og stryke klær, uendelige cafebesøk, endel besøk til lege og sykehus grunnet ymse seteleie og høyt blodtrykk som måtte følges opp... Tiden går jo. Men jeg kjenner disse siste dagene har jeg vært så frustrert til tider at jeg har mest lyst til å legge meg ned og grine. Tror hormoner blandet med en mye mindre mobil kropp øker frustrasjonsnivået mange hakk.

Skrevet

synes synd på oss jeg damer:p

Faktisk ikke deilig å være gravid på slutten=( tungt og j.... og hver minste ting er slitsomt. Men nå er vi snart i mål selv om hver dag føles som uendelig tid=(

Godt at det ikke bare er jeg som er dritt lei. Har en liten gutt på 19 mnd fra før av, så er ganske lei av å være gravid siden det ikke er så lenge siden jeg var det sist gang...

Lykke til da jenter håper vi føder snart!!!!!!!!!

forresten sliter med å finne på ting, blir for det meste å sitte i sofaen og lære å strikke eller se på tv og dataen da selfølgelig...

Skrevet

Skriver under på disse jeg også.

Termin 30.sept, ALT er tungt!!!

Men jeg har funnet noe som motiverer litt da:

Gå inn på 1 trimester!!

Der er det jenter som er 4-5 uker på vei, JA,vi har alle vært der, men det er 200 dager siden. Hjelper litt på motivasjonen å tenke at innen en mnd har vi alle fått, mens de ikke får før utpå våren!!

Mohahaha...ikke meningen å være stygg,er bare SÅ lei!!!

God helg :D

Skrevet

hahaha tenker det samme:p Stakkars de:P

neida, men tror d er bra å være lei på slutten, men husker ikke man kunne bli så lei:s

Jaaaaaa jeg vil føde min i neste uke jeg:P

er det noen her som venter sin 2??

Skrevet

Melder meg herved inn i drittlei.no,bra utsagn:)

Jeg har ikke termin før 22 oktober,men er allerede veeeeeeldig lei:(

Har halsbrann,urolige bein,enorm mage,strekkmerker.....you name it...

Skrevet

Ja eg venter nr 2...og skriver under på å være skikkelig drittlei..har termin 26 sept og har en datter på 19 1/2 mnd som absolutt skal klatre på mammas mage...

Lykke til alle sammen...det er ikke så lenge igjen damer...

Skrevet

har en sønn som er oxo 19 1/2 mnd, og han skal oxo hoppe på mammas mage;s

omg hvorfor skal det være så ubehagelig å være gravid????

Skrevet

Jeg har termin 30 september, 27 dager igjen, og storkoser meg :D Nyter slutten av graviditeten, slapper av og tar dagene som de kommer, og snart er det hele over og vesla er i armene mine... Jeg har det kjempe bra, og det kommer til å bli enda bedre :D Hehe så kan desverre ikke bli med i klubben deres ^^

Håper dere klarer å nyte i allefall litt av slutten, sparkene i magen, og ikke minst søvnen for dere som i likhet med meg venter den første ;) Snart er den lille ute, selv om dagene kjennes lange nå er det jo utrolig kort tid igjen :D Med tanke på hvor stort det som skal skje er

Skrevet

Jeg er superlei! Sitter her og griner for meg selv og prøver å få igang noen rier her. Er lei av å være stor, jeg ønsker meg kroppen min tilbake! Jeg er lei av å gå som en cowboy, ha vondt i bekkenet, og symfysen. I dag har jeg sittet med sterke menssmerter i hele magen og i ryggen, konstante kynnere og masse annet snacks.

Enda jeg ikke har termin før 6.okt. så ønsker jeg meg en baby i natt.

Skrevet

Nyte hvilken søvn? Jeg har en treåring, men han ødelegger ikke søvnen, det er det graviditeten som gjør. Jeg klarer i hvert fall ikke å sove for tiden.

Skrevet

Fint for dere som ikke har det tungt på slutten. Det er jo ikke noe som er bedre enn det.. Men jeg er ihvertfall det og ikke redd for å klage. Er jo ikke sånn at man ikke vil ha babyen sin eller snakker negativt om den selv om man er dritt lei noen dager uker før termin...

Er det vanlig å ha mye menssmerter og nedpress like før fødsel? noen som vet???

Skrevet

Turid Laila, jeg spesifiserte at det var de som ventet sitt første barn som skulle nyte søvnen ;) Da man venter nummer 2-3-4-5-6 eller hva nå enn har man jo ikke samme mulighet...

Jeg merker så klart at jeg er gravid jeg også, jeg har nærmest konstant halsbrann, føles ut som om jeg må tisse døgnet rundt, vonde kynnere, til tider skikkelig harde spark fra vesla osv, men, jeg hadde forventet alt dette! Man får ingenting gratis sies det, ei heller barn. Det er tungt å gå gravid, absolutt, og mange som sliter med mye jeg ikke sliter med, absolutt! Jeg har sånn sett hatt et fint svangerskap med kun de vanlige plagene og ingen intense smerter, premature rier eller noe slikt.

Dere har absolutt lov til å klage, men, har ikke jeg lov til å IKKE klage da?

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg sa bare at sønnen min på tre har ingen skyld i at jeg ikke får sove om natta. Det er det graviditeten som sørger for. Treåringen sover jo fra halv åtte til halv åtte. Jeg selv sover kanskje fire timer om natta, og de er ikke sammenhengende engang :/

Skrevet

Sneik meg inn her, selv om jeg ikke skal være her før om en uke...og fysj, jeg må være dritond, for jeg er lei allerede og har termin i starten av DESEMBER!!! HAHAHAHA*hysterisk latter* Men vet hva jeg går til for har gjort dette en gang før, og var leeeenge lei da også ;P Fikk heldigvis nr 1 9 dager før termin, takk & lov!

Skrevet

jo selfølgelig har du lov til å klage så mye du vil! Men overskriften er Drittlei.no :P

Skrevet

Så lenge jeg ikke får en skrikebaby med mageproblemer så kommer nok jeg til å sove mye bedre etter at babyen har kommet ut :)

Om denne blir lik som storebror så vil det si å våkne ca. to ganger om natten, amme kjapt, gjerne sove i mens og legge barnet tilbake i vuggen og sove videre.

Så håper vi får en som er lik som storebror, for da blir det godt med litt søvn igjen. :)

Skrevet

skjønner, hehe blir kjempe kos å få babyen da, men drittkjedelig å gå gravid:P

Skrevet

Håper mens-smerter og nedpress betyr fødsel i nær tid!!!!!! For å gå sånn i flere uker det............ :/

Skrevet

ja samma tenker jeg, sykt ass skikkelig menssmerter lurer på om det er modningsrier??? og når jeg er på do:S herregud føler at ungen er på vei ut ass:s

Skrevet

Har hatt det samme her i dag, føles ut som ungen skal ploppe ut når som helst, syke mens-smerter og nedpress... Vond korsrygg. Kjennes ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...