Mammapudding Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Pledd har vi masse av, så den delen er grei. Hun sa ei lita pute, altså ikke en vanlig hodepute som man har i senga..Noen som har sett noen små puter noen steder som kan passe til dette så tar jeg gjerne imot tips
MadamMim Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Det finnes små hodeputer, som passer i disse putevarene som er 45 X 45 cm eller så. Får de på KID. Vi har slike som "ekstraputer" i dobbeltsenga. Kjempefine til barneputer også. Ellers så bruk ei vanlig, litt myk pyntepute da vel! ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 de har sånne små puter på både kid og prinsess, ikke så store som de 40x70, men andre...hvis ikke går det ann å kjøpe innmat til pynteputer....
Mammapudding Skrevet 3. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2010 Ja, får se på kid kanskje:) Har ingen pynteputer, så får sjekke ut kid
Leona77 Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 jeg kjøpte en "bokspute" som min datter har med på skolen til å sitte på gulvet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå