BebeGutt<3 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Iforgårs: 20 min i dusjen med skrubbeklut Igår: 15 min i dusjen Ida: Gridd og gnikka dem EN time foran tven! Kjenner ingenting!? Kommer det gjerne senere eller funker det ikke på alle??
2 boys & now pink Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Hvor langt er du på vei da? Tror ikke det funker før kroppen er moden for sånn stimulering...
BebeGutt<3 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2010 Har termin om 5 dager....
Oktobergutt2010:) Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Hehe... tror heller ikke på at man kan modne kroppen slik.
Evigheten Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Omtrent det samme her.. En time foran tv'n hver kveld i det siste, og merker ingenting. Og jeg er tre dager over termin. Vil de ikke ut, så vil de ikke ut, er min konklusjon. Selv om jeg godt synes ho kunne tatt i mot litt hjelp!
mamma til 3:) Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Gjorde det sist svangerskap og 12 timer etterpå var ho ute. Prøvd det noen ganger den siste uka nå, får en sammentrekkning der og da og that's it.. Så kroppen må sikkert være klar for det eller så var det kanskje en tilfeldighet sist:)
ev@drian Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Har heller ikke så stor tro på det der... Kanskje når man er skikkelig på overtid. Men husk at det er mange som IKKE anbefaler bryststimulering da - at man kan få maserier, at fødselen kan ta lengre tid. Jeg skal hvertfall ikke gjøre det. Er en tråd bakover her et sted med mye meninger om det, vi fant vel ut at det absolutt ikke er noe lurt. Du kan jo kikke litt på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå