Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Bleia må jo skiftes om natta også dessverre, og vi irriterte oss over d sterke flomlyset på badet sist- for både babyen og vi våkna jo så totalt av alt d skarpe lyset. Derfor har vi nå kjøpt og montert en liten barnelampe fra IKEA ved stellebordet i stedet, med en svaaak svak pære i (15 W tror jeg), sånn at lyset er dimmet og veldig svakt, bare akkurat nok til at man ser hva man driver med. Veldig kjekt synes jeg, så slipper vi å vekke babyen så fælt m bleieskiftet, og samme m amminga også egentlig (ikke alle som klarer å amme i stummende mørket i starten nei;)
Rosa Mirabella Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Takk for tipset! Vi skal til ikea i morgen, så da skal jeg se hva jeg finner:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Ja, Ikea er ganske genialt for sånne ting- koster ikke fletta og har helt OK ting synes jeg=)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 ...jeg har falt for denne lampen (elefanten): http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/barnerommet/smating/lumilove-nattlamper-velg-mello
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2010 Den var kjempesøt da, Hjertelyd! Men jeg vet ikke helt med de blinkende fargeeffektene da, tenker litt sånn disko-feeling kanskje?
tine0810 Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Enig i at det er et must med dimmet belysning på soverommene:-) Måtte ut å kjøpe nattbordslamper med dimmer på ganske så fort etter fødselen sist gang!
Gjest Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 omtrent akkuratt lik på ikea til 129 kr eller noe sånt... skal ha sånn ikeaspøkelse Men nå er jo omtrent alt barneutstyr under halve prisen på ikea da så for de som bor innenfor rimelig avstand til ikea så er det mye å spare der.
Christine209 Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg har to slike ikea spøkelser som lyser svakt blå Tenkte å ha en på soverommet og en med stellebordet:)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Lurte på disse IKEA-spøkelsene; Blir de varme slik at man ikke kan ha de i senga? Jeg må nemlig ha lyskilden helt ved puppen, er litt utfordret på denne nattpuppingen da dårlig lys og komasøvn = vanskelig å finne frem...
Christine209 Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 De blir ikke varme i det hele tatt! Så er det veldig smart at man ikke trenger å ha de i stikkontakt hele tiden, er bare å slå de av og på som man vil og lade etter behov:) Det som lyser er godt beskyttet med ett lag gummi eller va det er rundt:)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Kult, da kan detr fort hende at det blir IKEA i stedet, så kan mini få osa elefant i gave når hun blir stor nok til å forstå at det er kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå