Gå til innhold

Lurt tips; dimmet belysning ved stellebordet/ nattbordet;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bleia må jo skiftes om natta også dessverre, og vi irriterte oss over d sterke flomlyset på badet sist- for både babyen og vi våkna jo så totalt av alt d skarpe lyset. Derfor har vi nå kjøpt og montert en liten barnelampe fra IKEA ved stellebordet i stedet, med en svaaak svak pære i (15 W tror jeg), sånn at lyset er dimmet og veldig svakt, bare akkurat nok til at man ser hva man driver med. Veldig kjekt synes jeg, så slipper vi å vekke babyen så fælt m bleieskiftet, og samme m amminga også egentlig (ikke alle som klarer å amme i stummende mørket i starten nei;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Vi skal til ikea i morgen, så da skal jeg se hva jeg finner:)

Skrevet

Ja, Ikea er ganske genialt for sånne ting- koster ikke fletta og har helt OK ting synes jeg=)

Skrevet

Den var kjempesøt da, Hjertelyd! Men jeg vet ikke helt med de blinkende fargeeffektene da, tenker litt sånn disko-feeling kanskje? ;)

Skrevet

Enig i at det er et must med dimmet belysning på soverommene:-) Måtte ut å kjøpe nattbordslamper med dimmer på ganske så fort etter fødselen sist gang!

Skrevet

omtrent akkuratt lik på ikea til 129 kr eller noe sånt... skal ha sånn ikeaspøkelse :) Men nå er jo omtrent alt barneutstyr under halve prisen på ikea da :) så for de som bor innenfor rimelig avstand til ikea så er det mye å spare der.

Skrevet

Jeg har to slike ikea spøkelser som lyser svakt blå:) Tenkte å ha en på soverommet og en med stellebordet:)

Skrevet

Lurte på disse IKEA-spøkelsene; Blir de varme slik at man ikke kan ha de i senga? Jeg må nemlig ha lyskilden helt ved puppen, er litt utfordret på denne nattpuppingen da dårlig lys og komasøvn = vanskelig å finne frem...

Skrevet

De blir ikke varme i det hele tatt! Så er det veldig smart at man ikke trenger å ha de i stikkontakt hele tiden, er bare å slå de av og på som man vil og lade etter behov:)

Det som lyser er godt beskyttet med ett lag gummi eller va det er rundt:)

Skrevet

Kult, da kan detr fort hende at det blir IKEA i stedet, så kan mini få osa elefant i gave når hun blir stor nok til å forstå at det er kult ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...