Gå til innhold

jeg trenger hjelp til å finne gravidklær i store størrelser!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Bestilte en "kosebukse" fra ellos i str 50 sist jeg var gravid. HMs kosebukse i str xl er ganske stor, ellers har HM endel topper som er store i størrelsene. Og på BiB avdelinga finner du masse overdeler.

Bittens babyklær (bittens.no) har ihvertfall èn jeans fra str 48 og oppover. Der er det super service og rask levering. Ingen problemer hvis du vil bytte heller. :)

Er selv str 46/48 til vanlig. Bruker 44 i gravidebukser nå i uke 15, og har mammatights og mamma-kosebukse fra HM i str L.

Zizzi har klær i store str men ikke typisk gravidklær da. Jeg har fått tak i noen utrolig gode bukser der som kan brukes både på jobb og hjemme. Ellers som de sier over BiB hos HM og Eksilente hos Kaph al. Lykke til:-)

Tightser og kosebukser i mammaserien til H&M er store og gode, bruker også topper fra L.O.G.G fra H&M. Kommer litt an på hvilke klær du vil ha/liker. Jeg trives godt med å gå i koseklær, så da er klærne fra H&M perfekte.

Er det heilt slutt på desse mammabuksene som gjekk heilt opp over magen? Eg kan ikkje bruke mammabukser som går midt på magen, da mister eg buksa heile tida.

Viss eg ikkje finner noko, så vurderer eg å låse meg inne i fleire månader.

Valja / tet-a-tete merket har bukser som går helt over magen. Kan ikke bruke annet jeg heller. Bittens.no selger disse. Tror der skal være 2 modeller i store størrelser. Bare synd det er mye dyrere enn hm's bukser.

Annonse

De har jo det på hm! Diverse jeans med elastisk bånd over magen, eller jeanstights med bånd. Fungerer kjempebra det! Man trenger jo ikke så stor størrelse som man ellers bruker. Pleier å kjøpe bukser i L eller 42/44. Mammabuksene fra hm har jeg i M, 38 og 40. Og de går jo opp i ganske store størrelser. Min jeanstights er ihvertfall mer enn romslig nok en god stund fremover, og jeg er i uke 30 nå, så er du skikkelig stor, prøv den i L eller XL :)

Første anonym her.

HM sine jeanstights i str XL fikk jeg desverre knapt over rompa engang, og med det elastiske tøyet så tøt magen til siden og over og det hele tatt; levde sitt eget liv... Så ut som en muffins, og turde ikke bøye meg i frykt for å spjære tightsen. ;)

Jeg er vel det man kan kalle "skikkelig stor", med 100 kg på 161 cm, og kan ikke bruke annet fra HM enn kosebuksene og trikot-tightsen. Desverre. :(

sjekk bittens.no.

Der finner du bukser, går hellt til 54-56 mener jeg på huske. Ho har 2 bukser i store str, en sort og en jeans. :)

Har jeansen i str 44, og den er kjempegod på. Anbefales på det varmeste.

Jeg bestilte bukser fra motherhood.com sist jeg var gravid, og har brukt disse nå. Gikk veldig greit å bestille der, men de er store i str så pass å bestille en str mindre enn du bruker ;) Ikke noe problem å sende retur hvis det blir feil heller!

Hei

www.cafepress.com har i alle fall mange kule topper!

Et godt tips for oss som må ha buksa over magen: Kjøp en god tights og ta den på bak-fram! Høres rart ut, men det blir veldig godt! =)

Jeg kan også anbefale som hun over her www.motherhood.com. Deilige klær derfra, men noe av det jeg kjøpte (under min første graviditet i 2005) var litt kjerring-aktig.

Annonse

Mammashop i Bergen har mammaklær i større størrelser enn vanlig. De har også nettbutikk. Ring eller send dem en epost, de er veldig behjelpelige med å finne riktige modeller til deg.

Ellers er det flere amerikanske nettbutikker som selger store mammaklær. Søk i google etter plus size maternity

Jeg finner heller ikke slike bukser jeg hadde under forrige svangerskap (13 år siden...) med en "klaff" som kunne reguleres med strikk, foran på magen.

Det var utrolig behagelig, og strammet ikke i det hele tatt (eller, jo på slutten... ;-))

Hei hei.

Jeg er 165 og veide 105 kg da jeg ble gravid denne gangen. Jeg kjøpte meg mammabukse på hm i str 46. Jeg har da mest overkropp, med stor mave og stor byste, og regner med at kiloene stort sitter der. Nå er jeg gått ned til 96,7 kg (slanker meg ikke, men har lite matlyst, ikke kvalm/oppkast) og vipper mellom str 42/44 på buksene der. Så de er gode i str synes jeg. Ellers kan du kjøpe deg tightser på feks zizzy, og også topper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...