Gå til innhold

Barnehagebilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min skal begynne i barnehage om ca en måned, og barnehagebildet skal tas et par uker før det, noe som betyr at lillemor ikke får noe barnehagebilde det første året. Jeg synes jo det er litt koselig med disse bildene jeg da, og synes det er litt dumt at det ikke blir noe barnehagebilde det første året.

Er det helt teit å spørre i barnehagen om vi kan komme innom og få være med på bildet den dagen det skal tas (ikke jeg da selvfølgelig. Hehe)? Hun skal jo gå i barnehagen så godt som hele barnehageåret. Vet jo ikke helt hvordan hun takler å komme til et fremmed sted og skulle bli tatt bilde av da, men det er vel gjerne kjente småttinger som stritter litt i mot også......og kanskje går det helt fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så dumt at de har startet med å ta skolebilder tidlig på høsten, tidligere tok de det alltid på våren, før skoleslutt.

Men god ide å be om å få bli med da, det er jo bare en mnd til dere starter og barnet vil jo gå mesteparten av bhgåret i bhgen så hvorfor skulle hun ikke være med på bilde

Skrevet

Bare spør du! Jeg driver en liten familiebarnehage selv og har tidligere tatt kontakt med barn som starter sent for å høre om de er interessert i å bli med på bilde. Og så lenge du er til stede går det nok greit for jenta di å bli med på bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...