Gå til innhold

Ønsker meninger. Vigdis eller Lone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke i tvil: Vigdis. Navn med styrke og innhold.

Lone: Uten substans, upersonlig.

Skrevet

Ingen TVIL om at jeg liker Lone best! Synes det er et fint og koselig navn. Vigdis er harry for meg.

Skrevet

Godt å høre noen liker vigdis. Ikke fått så mye god feedback på det før he he men jeg digger det:)

Skrevet

Vigdis er mindre pent, som flere av -dis navnene. Det er hardt og uten sjarm synes jeg. Lone er litt tamt synes jeg, men hadde hverfall valgt det fremfor Vigdis - men det er meg ;o)

Skrevet

Tror det må bli Vigdis, til tross for at dette navnet var litt "belastet" da jeg vokste opp, og derfor er det vanskelig å se nøytralt på det, men jeg liker det tross alt bedre enn Lone.

Skrevet

Lone! Uten tvil. Det er pent!

Skrevet

Er enig med Suebird om -DIS navn.

Lone er bedre.

Skrevet

Lone er det forferdeligste navnet jeg veit om, på grunn av assosiasjon til verdens verste jente/dame.

Vigdis, derimot, er et artig navn. Hadde ikke brukt det selv, men synes det er fint at noen fremdeles vil bruke det :)

Skrevet

Utrolig forskjellig type navn. Nyskjerrig på om det er noe forhistorie for din del ved noen av navnene. Oppkalling?

Jeg liker Vigdis best. Navn med substans og kraft. Voksent

Lone blir for meg et harry navn.

Skrevet

Lone! Vigdis er litt kjerringaktig, synes jeg.

Skrevet

Vigdis er et kjerringnavn!

Lone er mye finere, men nå har jeg også veldig gode assosiasjoner til det navnet óg :o)

Skrevet

Litt morsomt egentlig...

Vigdis synes jeg er et litt belastet navn, og den "feminine" utgaven av Viggo, altså noe man kan kalle en som er ensom...

Og Lone betyr jo enslig/ensom på engelsk....

Og det var vel egentlig eneste likheten jeg kunne finne på navnene ;-) Veldig forskjellige navn!

Men, dersom jeg skulle måtte velge, hadde det blitt Lone, fordi jeg synes Vigdis er et belastet navn...

Skrevet

Vigdis gir assosiasjoner til eldre damer. Navnet er greit nok.

Lone er fint det.

Skrevet

Begge faller utenfor mine prefererte sjangre, men måtte jeg valgt: Lone. Synes uansett det er veldig "tomt" alene.

Tror Siklerotte eller noen har nevnt Lone Helena før, det synes jeg er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...