Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 3. september 2010 #1 Del Skrevet 3. september 2010 Har visst fått skikkelig dreisen på det nå : ) Første tok over halvt år før det klaffet, neste klaffet før det ble prøvd å nå på første halvveis forsøk : ) Deilig å slippe lange prøveperioder for det er såå frustrerende å gå å vente, tolke alle mulige tegn og så få mensen likevel...Nesten synd dette er siste mann, når det går så greit : ) Regner med termin ca 6 mai. Storesøster har bestilt lillesøster for lengst, var en stund innom både lillebror og lillesøster. Men har nå heldigvis gått vekk fra to til : ) Hun har allerede lillebror så er vel lillesøster som mangler.For meg like kjekt uansett hva det blir Hun vet ikke at det er noen på vei enda altså, så blir utrolig kjekt å fortelle det etterhvert at det faktisk kommer en baby neste år : ) Bare spent på de neste ukene nå, hvor trøtt og kvalm jeg kommer til å bli denne gangen... Kun litt uggen foreløpig og stikninger,spes på natta. Å svimmel når jeg reiser meg for fort..Nyter fin form for hver dag som går for er nok kvalmere dager i vente:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142276352-wow-gravid-igjen-gitt-nesten-synd-det-er-siste-gang-for-det-gikk-s%C3%A5-fort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå