Gå til innhold

Wow gravid igjen gitt, nesten synd det er siste gang for det gikk så fort!

Anbefalte innlegg

Har visst fått skikkelig dreisen på det nå : ) Første tok over halvt år før det klaffet, neste klaffet før det ble prøvd å nå på første halvveis forsøk : ) Deilig å slippe lange prøveperioder for det er såå frustrerende å gå å vente, tolke alle mulige tegn og så få mensen likevel...Nesten synd dette er siste mann, når det går så greit : ) Regner med termin ca 6 mai. Storesøster har bestilt lillesøster for lengst, var en stund innom både lillebror og lillesøster. Men har nå heldigvis gått vekk fra to til : ) Hun har allerede lillebror så er vel lillesøster som mangler.For meg like kjekt uansett hva det blir :) Hun vet ikke at det er noen på vei enda altså, så blir utrolig kjekt å fortelle det etterhvert at det faktisk kommer en baby neste år : ) Bare spent på de neste ukene nå, hvor trøtt og kvalm jeg kommer til å bli denne gangen... Kun litt uggen foreløpig og stikninger,spes på natta. Å svimmel når jeg reiser meg for fort..Nyter fin form for hver dag som går for er nok kvalmere dager i vente:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...