Gå til innhold

Fødefjes?!?

ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Har hørt uttrykket fødefjes tidligere,men aldri "sett" et,eller hatt et.

Hvordan skal det liksom se ut,og føder man i nærmeste fremtid når man får et slikt fjes??

Har født 2 ganger før,uten dette fødefjeset. Nå er det 27 dager til termin, og våknet i dag med kjempehovent ansikt og Angelina Jolie-lepper (!), ser ikke ut. Har ikke noe vann eller hevelser ellers i kroppen.

Er det dette som kalles "fødefjes" tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som "fødefjes" ja hehe. Har aldri hørt uttrykket før, bare at man blir litt oppblåst i ansiktet sånn helt mot slutten. Jeg ble det med førstemann, men tror ikke det var sånn helt rett før fødsel (noen uker før hvertfall). Men en kan vel håpe da? :)

Skrevet

Jeg synes jeg har fått litt større lepper. Er i uke 33. Skal bli morsomt å se hvordan det utvikler seg...

Jeg trodde ikke at ansiktet mitt hadde endret seg så mye da jeg gikk med førstemann. Fikk sjokk da jeg så bilder i etterkant. Ganske rund i fjeset kan man si!

Skrevet

jeg ble ganske rund i ansiktet den siste mnd før fødsel sist gang. og jeg så det ikke da. Men har også sett det på bilder:)

Nå har jeg ikke sett noe enda heller, men får ta noen bilder og se på de etter fødselen, da ser jeg det tydligere:))

Skrevet

Jeg fikk også hovne lepper og kinn her en dag. Så ut som jeg hadde kustma... Men det gikk over igjen. Våknet sånn et par dager også forsvant det utover dagen, og nå har jeg ikke hatt det på en stund. Ingen fødsel på gang ennå...

Skrevet

Min mor sa til meg i går at jeg hadde fått så stor nese, og det samme hadde hun fått rett før hun fikk meg. Jeg har ikke lagt merke til det selv,så jeg løp til speilet for å se, og har jaggu fått den potetnesa!

Jeg har enda 4 uker igjen, men har lite lyst til å vise meg ute. Føler den lyser opp.. huff :-p

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at nesen har blitt større i det siste. Har sett meg i speilet og fundert på om den alltid har vært slik, men det har skjedd noe med størrelsen, det er jeg sikker på ;-P Skikkelig potetnese føler jeg også at det er :-D Men ingen tegn til fødsel da...alt er som før...23 dager igjen til termin nå. Fødte 3 uker før tiden da jeg fikk dattera mi for 10 år siden...

Skrevet

Ikke noe tegn her heller. Tror ikke han ligger langt nok ned i bekkenet en gang.

Så da blir det potetnese i 4 uker til da? Fysj. Flere som kommenterte ansiktet mitt i dag og. :-(

Skrevet

Ansiktet er fortsatt hovent,ser helt syk ut.

Var innom føden på mandag,trodde noe var i gang da.Har sinnsykt til nedpress og sterke kynnere. Fødte to uker for tidlig sist. Derfor jeg lurte på om dette "fødefjeset" betydde noe,men ser det er flere som har/har hatt det uten at det nødvendigvis betyr noe. SÅ jeg får vel bare vente, og se ut som jeg har potetnese og kusma i mellomtiden :)

God helg jenter.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...