Gå til innhold

Vogn til en baby på 9mnd?

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut vognen min pga skade.

Tenker på å kjøpe en rimelig vogn på Finn.

Barnet skal begynne i barnehage snart og skal ha den til sovevogn der, ellers vil den bli brukt til tur i helgene. Vi har søskenvogn i tillegg.

Har ønske om å kunne vende styret/sittedelen, og den MÅ ha en rygg som ikke kan dras opp etter selene om den er lagt i liggestilling.

Mitt eldste barn var nemlig festet med seler i vognen for soving, men kunne sette seg opp likevel, så han underholdt resten av barna i barnehagen før de sovnet, da først la han seg ned.

Har sett at det står endel Quinny Freestyle XL til salgs, noen erfaring med disse? Hvordan er ryggen i liggestilling her?

Har hørt at disse lett kan tippe?

Ellers noen forslag til vogn for en rimelig penge? Som tåler en vestlandsvinter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142275787-vogn-til-en-baby-p%C3%A5-9mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Synes de vognene er kjempelekre..supre å manøvrere..men.. Jeg jobber i barnehage og har opplevd at den tippet når den lille har sovet i den.Tror det var når ongen låg vendt fra deg. Og den vognen der er ikke spes. lun nå til høst og vinter.

Jeg ville kanskje anbefalt babyjogger city elite:-) Har lang liggedel og kjempelun diger kalesje, store hjul og svingehjul framme, titteluke i kalesje, Tåler last opp til 35kg. Kan ikke snu kjøreretning på den da.. men til gjengjeld er den en av de enkleste vognene å legge sammen! Kun dra i stropper i setet og den folder seg sammen og blir veldig flat og snerten å frakte med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...