Gå til innhold

Vogn til en baby på 9mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bytte ut vognen min pga skade.

Tenker på å kjøpe en rimelig vogn på Finn.

Barnet skal begynne i barnehage snart og skal ha den til sovevogn der, ellers vil den bli brukt til tur i helgene. Vi har søskenvogn i tillegg.

Har ønske om å kunne vende styret/sittedelen, og den MÅ ha en rygg som ikke kan dras opp etter selene om den er lagt i liggestilling.

Mitt eldste barn var nemlig festet med seler i vognen for soving, men kunne sette seg opp likevel, så han underholdt resten av barna i barnehagen før de sovnet, da først la han seg ned.

Har sett at det står endel Quinny Freestyle XL til salgs, noen erfaring med disse? Hvordan er ryggen i liggestilling her?

Har hørt at disse lett kan tippe?

Ellers noen forslag til vogn for en rimelig penge? Som tåler en vestlandsvinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Synes de vognene er kjempelekre..supre å manøvrere..men.. Jeg jobber i barnehage og har opplevd at den tippet når den lille har sovet i den.Tror det var når ongen låg vendt fra deg. Og den vognen der er ikke spes. lun nå til høst og vinter.

Jeg ville kanskje anbefalt babyjogger city elite:-) Har lang liggedel og kjempelun diger kalesje, store hjul og svingehjul framme, titteluke i kalesje, Tåler last opp til 35kg. Kan ikke snu kjøreretning på den da.. men til gjengjeld er den en av de enkleste vognene å legge sammen! Kun dra i stropper i setet og den folder seg sammen og blir veldig flat og snerten å frakte med seg.

Skrevet

emmaljunga city cross - lett (når babyen blir større) og stabil for soving, super kvalitet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...