Gå til innhold

synes alle har mange symptomer...murringer...kvalme TIDLIG ....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke alle :) men det spørs hva du definerer som tidlig.

Jeg er 5 uker bare. Men har ikke kjent noe spesielt. Bare at det "jobbes" litt i magen. Men det hadde jeg ikke knyttet til gravditeten om jeg ikke viste jeg var gravid, for jeg har ganske "urolig mage" ellers.

Føler meg helt fin og "vanlig" sålangt heldigvis. Håper det fortsetter, var kvalm og stuptrøtt i 4 uker sist.

Kun litt stikninger jeg og litt uvel innimellom. Svimler litt når jeg reiser meg fort men hadde ikke tenkt på det om jeg ikke visste jeg var gravid. Vært litt småkvalm7uggen når jeg har kjørt et stykke på smale veier siste uka- det plass mer tissetrengt enn normalt på natta som ga meg mest mistanke om at jeg var gravid. Testa positivt i forgårs og må da være ca 5 uker. Nyt mangelen på symptomer fordi om det er kjekt som bekreftelse. De kommer nok snikende de neste ukene:)

Er som deg, nesten helt symptomfri. Er 4+6 i dag. Forrige uke var jeg uggen, hadde vond rygg og magemurringer. Nå føler jeg at alle symptomer er borte... Vi er nok litt kort på vei og det er helt vanlig å ikke kjenne så mye symptomer enda. Er bare det at jeg har mistet før og er ekstra engstelig for at det skal skje igjen. Tipper alt er i skjønneste orden med deg, Tinamoren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...