Ugla er mamma! Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Sjekk nettstedet jordmorsiri.no Hun er på nettprat hver dag gjennom uken, man kan sende inn spørsmål om fødsel, graviditet og barsel!
2 boys & now pink Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Hei Ugla.. var du her inne for en 3 års tid siden??? Mener å huske deg!
Ugla er mamma! Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 Desverre,,,ikke denne ugla.. Jeg har vært gravid to ganger, men har desverre aldri kommet så langt.. Men NÅ nærmer det seg... 25 uker nå
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Siri er jordmoren min, og hun er utrolig dyktig, hyggelig og søt! :-) synes det er kjempebra at hun har startet opp igjen, og det er et supert tilbud å kunne sende inn spørsmål direkte til henne nesten hver dag. Anbefales! :-)
Ugla er mamma! Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2010 Helt enig.. min jordmor også..heldige vi!
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg er utrolig glad for at jeg kom til henne! Samboeren min sier det hver eneste gang vi har vært der "Hun er så hyggelig!!" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå