godigo Skrevet 2. september 2010 #1 Del Skrevet 2. september 2010 er spent på hva andre mener:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippopotamus! Skrevet 2. september 2010 #2 Del Skrevet 2. september 2010 Jegsyns det er kjempe bra, får middagstips til en rimeligere penge. Jeg handler bare på prix ( de er de eneste som har brød jeg liker) så jeg syns det er topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeIvetes-Magda Skrevet 2. september 2010 #3 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis de fortsetter med feks kjøttdeig er det greit, men blir det bare posemat (som jeg hater) så er det ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 3. september 2010 #4 Del Skrevet 3. september 2010 Ble litt skuffet. 48 kr for 300 g kylling og en pose grytebase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintCondition Skrevet 3. september 2010 #5 Del Skrevet 3. september 2010 Kommer an på hva det er ja. Er "tilbudet" at du får en pose fra Toro, som er full av MSG og inntørkede biter av noe du ikke aner hva er (a la Bali "kylling"gryte..), så kan det bare være for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå