Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er Mie for likt Tia ??

Celine, Tia og Mie ??? blir det teit ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om man i utgangspunktet liker navnene, tenker jeg...

Skrevet

For meg er både Tia og Mie for lette og uten substans. Hva med Marie?

Skrevet

Celine er et brukbart navn, mens på Tia og Mie kun bør brukes som kalle-/kosenavn. Begge to er uten substans og hold.

Skrevet

tror kanskje jeg ordla meg litt feil, jeg har to døtre fra før som heter Celine Marie og Tia Emilie, elsker navnene på dem og de kler navnene sine

men er Mie ett dumt navn å bruke til en eventuell søster ? siden vi har en Tia fra før :P

Skrevet

Jeg ville nok valgt et annet navn. Celine og Tia er jo ikke så veldig like hverandre. I tillegg synes jeg Tia er mye finere enn Mie.

Skrevet

Jeg ville nok valt et annet navn, da de er litt like, men om du liker det veldig godt så spiller det kansje ikke så stor rolle. Mie er kult.

Skrevet

Dersom dere kun bruker Tia til vanlig syns jeg Tia og Mie blir litt for likt. Men bruker dere begge navnene syns jeg det går fint.

Skrevet

Sånn, jeg har forsøkt å "rope inn ungene til middag"...dersom dere bare skal bruke tia og mie blir det litt krøll på tunga mi ihvertfall.

Men dersom dere bruker begge navnene på mie tror jeg det kan gå; "Celine, Tia og Mie-Kathrin, kom å spis middag"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...