Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg håper jeg kan følge deg på veien:) Men tar ingenting for gitt etter at vi endte med et avbrutt forsøk forrige gang... Men vi har uttak på mandag, og går alt etter planen, blir det innsett onsdag:)

Lykke til i morgen!!!

Hiver meg på bølgen her sammen med dere:)

Skal sette el sprøyta på lørdag, så har egguthentingen på mandag og innsettingen på fredag. Eggene mine skal gentestes (PGD behandling) før de settes inn igjen, derfor skal jg ikke ha innsettingen før etter 5 dager...

Spennende greier dette:)

xxXXxx'er alle fingre og tær for oss alle<3

Blir spennende å høre, vonk:)

Når skal man begynne på crinone egentlig?! Trodde det var ett par dager før uttak, men det er vell før innsett?

Føler meg helt fersk på dette igjen siden det er så lenge siden siste ferske forsøket!:)

Annonse

Hei :-)

Jeg satser stort på å bli ruger fra tirsdagen. Fikk el i dag og har innsetting på tirsdag hvis et egg overlever opptining....har fire på frys.

Tror d blir ei laaaang helg, synes det var lang ventetid bare på å få omslag på el-testen jeg!

Vi følges framover vi da :-)

Annonse

Henter frem denne linken igjen, den kom så langt bak!

Hvordan går det med dere jenter?

Har dere alle fått satt inn?

Selv fikk jeg satt inn to i går:)

Dette er virkelig spennende og gleder meg virkelig til ukene fremover.

Har egentlig testdag den 24. september, men håper kanskje at jeg tør ta en test den 19. da mannen min har bursdag;) Men det kan jo kanskje være bare dumt dersom den skal være negativ, men har virkelig trua denne gangen...

Ha en strålende helg alle sammen:o)

Jeg fikk satt inn to egg på mandag,så nå håper jeg bare de klamrer seg fast! Fikk inn to grunnet litt dårlig kvalitet,men håper de blir det allikevel! Jeg har testdag på lørdag 18,men tester gjerne 17 da mannen har bursdag da! Får se hvor godt jeg klarer å holde meg!

God helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...