78girl Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Uff...ble litt bekymret nå. Er 10+4 i dag, og i kveld har jeg begynt å få stikninger. Litt sånn lyske-høyde, på venstre side. Er det vanlig??? Kan det være livmoren som utvider seg eller andre helt naturlige forklaringer...? Har ikke hatt noe blødning eller noe... :-/
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Hei.. jeg har akkurat det samme og er 10+5 idag. Jeg tror det er for at livmoren vokser, men skal ærlig innrømme at jeg har vært litt bekymret idag selv også. Jeg vet det er normalt tidlig i svangerskape. Men spiren vokser jo hver dag så den trenger mer plass.. Velger å tenke positivt siden det er det samme som har vært før,
sarahmor Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Sikkert livmoren som utvider seg,har sånn enda er 15+6.Har bekymra meg og men jordmor idag sa det er helt ufarlig. Livmoren henger i ligamentråer (tror jeg ho kalte det)som strekker seg og det kan gjøre veldig vondt. Da jeg var i uke 11-12 føltes det ut som jeg skulle revne innimellom,særlig ved brå bevegelser og når jeg nøs
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Akkurat sånn føles det sarahmor Tusen takk for at du deler din erfaring ønsker deg masse lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå