Gå til innhold

Funderer på fjerdemann...

mammatiltre09

Anbefalte innlegg

Vi har tre barn, hvor det tredje barnet er en ordentlig attpåklatt. Vi tenker mye på å få ett barn til, siden aldersforskjellen er så stor, og den minste kanskje vil bli litt"alene" pga det. Men så var det å finne tidspunktet for en eventuell tredje mann da... Er vel en fordel om ikke aldersforskjellen blir altfor stor, men jeg har nettopp begynt i ny jobb, og føler jeg "svikter" om jeg går ut i permisjon så tidlig ( risikerer jo også å bli borte tidligere fra jobb pga svangerskapsplager). Minsten er nå halvannet år, og jeg funderer på om vi skal forsøke å få en til neste år, eller året etter...( da blir det over tre års aldersforskjell) Vet der er vi selv som må finne ut av det, men trenger litt innspill...

Fortsetter under...

Å planlegge å få barn,funker aldri;) de kommer når de kommer..Synes ikke du skal tenke på det med jobben,det viktigste er om dere har lyst på en til eller ikke..

Skal selv prøve på nr4 nå,å planlegger ingenting..det som skjer det skjer;)

Lykke til:)

• 2 uker senere...

Jeg har også nettopp begynt i ny jobb, og er gravid med nr 4 som kommer i mai... Attpåklatt, minstemann er 5 år når babyen kommer. Men har funnet ut at det ikke er noen "fasit" på hva som er best, livet blir til mens man går...:-)

Gruer meg litt til å fortelle på jobb, men vet at for meg vil alltid familien være viktigst for meg, det er de du har når du blir gammel, ingen som takker deg for jobben du gjorde da. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...