to søte små jenter Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei:-) Har nylig begynt permisjonstiden, og jeg må si jeg nyter den:-) Har vært veldig sliten, hatt bekkenproblemer og mange kynnere. Men har det mye bedre nå enn for noen dager siden. Dvs bekken er fortsatt vond i perioder, men resten har roet seg nå når jeg er roligere. Det meste er ordnet og klart til den lille skal komme. Min lille 1 1/2 åring våkner fortsatt tidlig, rundt 5.30+er våken noen ganger om natta, men når jeg legger meg om kvelden gleder jeg meg til å ta fatt på neste dag. Selv om dagen starter svæææææært tidlig. Livet er herlig fortiden:-) Selv med stooooor mage, og begrenset bevegelse. Lykke til alle sammen:-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det var et koselig innlegg :-) Noen ganger er det så lett å fokusere på alt som er tungt og at man er trett og sliten eller utålmodig etter å bli ferdig. Jeg skal pröve å tenke litt mer på hvor heldig jeg er som snart skal få hilse på mitt förste barn, og at jeg har fri frem til da og kan gjöre nesten akkurat hva jeg vil! Lykke til til deg også!
to søte små jenter Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2010 Jeg var veldig utålmodig når jeg ventet mitt første barn jeg også, syns tiden gikk veldig sakte. Alle sa jeg måtte nyte tiden og bruke mye tid på meg selv før babyen kom. Men jeg tenkte at jeg kan jo ikke nyte tiden alene når jeg lengtet etter å holde den lille i armene mine. Men det er som du sier at frem til babyen kommer kan du gjøre akkurat det som passer deg best. Og vi er heldige som snart skal få møte våre kjære små. Min 1 1/2 åring koser seg noen timer i barnehagen hver dag, mens jeg er hjemme å sysler med mitt og forhåpentligvis har ladet mer energi til hun kommer hjem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå