malin_lotta Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 men ser litt fram også..få vite om jeg har mistet eller ikke..en del mørkt blod i dag og rødt i går,så jeg tror håpet er ute..jeg gruer meg til den beskjeden!!!!!!! jeg er phsykisk knekt.. vil alt komme ut av seg selv? går liksom bare og venter p å" klompen". hva skjer under en utskrapning?? må jeg legges inn? er det vondt?? blør man lenge etterpå? håper selvsagt at dem sier at alt er bra og hjerte slår,men tviler på det. har hatt blødninger i alle sv.skap,men ikke så mye. aldri mistet før.
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Vi e i samme båt da. Va på ul idag, å dæm fant ikkje hjærtelyd. Men dæm meinte at æ va litt kortar på vei så om æ ikkje hold på å møste ska æ på ny i næste uka etter blodprøvan. Lykke til imårra:) Det går sikkert bra ska du se. Veit om mange som blør uten å miste. Vi må bare ha håpe dær. E du mange uke?
malin_lotta Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 huff,leste innlegget dett no..skjønne kosn du har d ja..eg ha komme til 7.. 8 uka på mandag.ejn du,kor mang uka? vi får håp på d bæste..hvilken bloprøva tok du?
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Trudde æ sku være 9 uker imårra. Men det gikk ikkje ant. Så e kanskje 5 eller 6? Vi må bare vente å se.. Tok blodprøve førr å måle hemoglobinnivået i blodet idag og en ny på mandagen førr å se at det stig. Visst det synk så har æ møsta..
Heidi med to gutter + spire Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Hei:) Tror ikke du har noe å bekymre deg for:) er å mange somm blør i svangerskapet, en av tre tror jeg det var. Men skjønner at du gruer deg. Er alltid skummelt/ spennende med ultralyd. i alle fall hvis man blør litt. Jeg mistet i juli, og da blødde jeg sykt mye. Det var ingen tvil om at det var gått galt. (ett stort nattbind holdt i 2 min før det var fullt) Og det høres ikke ut som om du har de mengdene, eller i nærheten engang. og det er jo kjempe bra:) Jeg måtte til utskraping samme kveld (alt kom ikke ut av seg selv) Du kommer inn, legges i narkose, og blir skrevet ut noen timer etterpå. Gjør ikke vondt i det hele tatt. Er i narkose når dette skjer. Jeg blødde bare bitte litt i 5 dager etterpå. Ble gravid igjen på eggløsningen 10 dager etter SA:) Masse lykke til. Legg deg på soffaen, og prøv og slapp av. Tror nok dette går kjempe bra for deg. LYKKE TIL
Heidi med to gutter + spire Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Masse lykke til. Krysser fingren for at hcg stiger:) og at du bare er 5 eller 6 uker på vei. Og at den lille spiren er der:)
Bompi83 Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Jeg føler med deg, vondt å ikke vite. Skal selv på UL imorgen. Blødde kraftig på søndag og mandag, mørkt og veldig slimete, roet seg litt nå. (kom hjem fra syden igår, derfor ikke time før imorgen) Tror ikke jeg har noe håp dessverre.... Men man leser jo stadig om alle det faktisk har gått bra med, og så lenge det ikke er klumper/veldig slimete er det håp. Krysser fingrene for at alt står bra til med lille spiren din. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå