Gå til innhold

Var på UL idag, å dæm fant ikkje no hjærtelyd :(

Anbefalte innlegg

Men det positive e at æ ikkje kunne være 9 uker imårra. Fostre va så lite, så overlegen meinte at æ va kortar på vei.

Så tok nån blodprøva idag som skal sammenlignes me nån nye på mandag førr å se om at æ ikkje hold på å miste sia æ bynte å blø litt igår.

Æ viiiiil så gjærne ha denna babyen. Mista i april, klare ikkje en SA til no :( :(

Fortsetter under...

Ska du tilbake til UL da, eller skal dere bare se an blodprøvene? Skjønner så godt fortvilelsen din...det er så vondt å miste...og enda vondere blir det da å miste IGJEN.

Men da må du prøve å være litt positiv frem til du får noen flere svar da...selv om det kan være vanskelig som bare det! Masse lykke til videre - venter spent på oppdatering! Håper du bare er kortere på vei enn du trodde.

Blødde du mye da? Har jo lest masse om de som blør både lite og mye, som ikke mistet av den grunn. Men man vet jo aldr - det er det som er så fortvilende!!!

SKal tenke på deg!

Æ prøve så godt æ kan me å være positiv, men e ikkje lætt nei.

Va det sist æ møsta, dettan ska gå bra osv.. Å se kordan det endte. Men har en fantastisk mann som hjælpe mæ og motivere :) Har fått logge å slappa litt av i ettermiddag. Gubben tok me sæ di to andre ungan ut. Det gjor godt. Blør mindre og kjenne ikkje no murring længre. Så håpet e dær :)

Ska holde dæ oppdatert. :)

Æ blør ganske lite. Egentlig.. Men e nok til bli redd..

Hadde ei vænninna som fossblødde i uke 13 og ho har en 5 ukers gammel gutt no :) Så håpe e jo dær..

Har ei anna vænninna som blødde sånn som mæ i fleire uke å hop har en sønn på 4 måneda! Så alt går. Må bare tænke på dissa tilfellan så æ har håpe :)

Annonse

De fant aldri hjertelyden(lyttet i uke 12 og uke 15) hos min prinsesse, første ordentlige livstegn jeg fikk var ordinær UL i uke 18.

Så om dere ikke hørte hjertelyd trenger ikke å være noe skummelt.

Det er sikkert ikke noe farlig.

Jeg var hos jordmor i går og hun sa at det er veldig vanskelig å høre hjertelyden ordentlig før enn i uke 14-16. Før den tid så var det veldig 50/50 og det kunne faktisk skremme moren å ikke finne lyd.

Ønsker deg lykke til :-)

Uff,samme opplegget her.. må vente til onsdag før en ny blodprøve og det er en pine! Gleder meg til å få vite sikkert om det er noen der eller ikke. begynte å blø igår men er like kvalm og uvel,klamrer meg fast i alle de lykkelige historiene! lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...