Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 hei! jeg har nok uansett gått for cherrox og vintersko. anbefaler viking cherrox, tror nesten de er de beste på markedet. mange drittcherrox som selges, spesielt hvis de har tykt for inni, dette tar år å dag før d tørker. jeg tenker at cherrox passer best i vått vintervær. er det kaldt er d godt med et par sorell sko, eller skikkelige vintersko.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Cherrox er gode når det er kjølig og vått, når det er kaldt og tørt er det nok ganske så ubehagelig til tross for fòret. Bor på det kalde østland, og her var Cherroxene i bruk kun et par ganger i vinteren som var. Investerte i to par gode vintersko som ble impregnert jevnlig, så de tålte de litt fuktigere dagene også.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Nei det holder ikke!! Lå en link i et svar på et innlegg inne på skravle i går tror jeg det var. Cherrox er ikke vintersko. Er ikke beregnet til mer en -2 til -5 grader!!! Jeg hadde planer om å kun kjøpe det, men da ombestemte jeg meg gitt!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Cherrox skal ikke brukes om det er mer enn et par minus grader ute. Dette pga at de blir stive og kalde. Så jeg ville nok kjøpt et par skikkelige vintersko også. Bor også på vestlandet, men bruker mest vinterskoene...imprigner de, så tåler de en del vann/sørpe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 joda kjøp de nyeste til viking. huske ikke hva de heter, men de er litt dyrere enn de vanlige cherox modellene. de tåler mange kuldegrader . eller en støvel som heter dockboot. Vil ikke tro du trenger noe annet på vestlandet. jeg bor i oslo, og det er kun på de aller kaldeste dagne vi har brukt goretex sko, ellers har det gått i cheroxx hele vinteren da det er mest slafs og drittvær.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Nei cherox er ikke vintersko. De skal brukes når det er vått ute og ikke veldig kaldt. De er tunge og ganske stive. Ville du gått hele vinteren i støvler som er foret? Kjøp ordentlige sko til barnet ditt i tillegg til cherox. Jeg fatter ikke at noen foreldre kan la barna gå i kun cherox hele vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå