Gå til innhold

Verking og tak i ryggen, er det bare modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 dager til termin, var på min andre modningsakupunkturtime idag og bare to timer etter begynte det å verke så innmari i ryggen,strammer i magen og jeg har begynt å svette sånn...kynnere kjenner man vel ikke i ryggen eller? Har menssmerter også kjennes det ut som.

Hadde ikke kynnere eller noe i forrige svangerskap så føler meg litt uerfaren her... Trodde modning kjentes oppi der dere vet :), og ikke i ryggen? For modning er av livmorhalsen ikke sant? Og det skal man ikke kjenne i rygg? Ikke lett dette her, noen som har noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg...

Har sovet så dårlig inatt, ryggen murrer og verker og jeg har menssmerter i magen, men ikke mer skjer enn det...

Skrevet

Vet ikke om modning skal kjennes oppi (you know where) , men modning kommer iallefall sammen med noen kynnere. men ikke alle :-( jeg har hatt kynnere i flere uker...vonde..de går bak i ryggen og nedover beina sammen med masse mensmurring.

Når jeg hadde hatt dise vonde i en uke var jeg på skjekk, men det hadde ikke modnet noe. så ikke alle kynnere hjelper på modning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...