Gå til innhold

Nå begynner det endelig å skje ting her!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig dårlig i magen både i går kveld, og i dagtidlig.. Så vakna jeg av at jeg hadde regelmessige kynnere.. Var til overtidskontroll klokken 12, og De såg jo at jeg hadde ganske regelmessige kynnere.

De hadde egentlig ikke planer om å sjekke meg, siden jeg var på sjekk i går. Og da var jeg helt umoden, og De fikk ikke tak i lovmorhalsen..

Men nå siden jeg hadde disse kynnerene, ville De sjekke.. Og med stor glede hadde jeg nesten 3 cm opning.. Har ikke noe vondt enda, men hadde blod i trusa nå. Så nå blir der en laang tur i bakker, og litt husarbeid utover kvelden.. Håper virklig det er min tur, er 8 dager over termin nå!

Kryss fingrene for at disse kynnerene vil ta seg opp til gode vonde rier utover kvelden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :))

Jeg skal krysse alt jeg har for deg...

Forstår du er utålmodig nå :)

Masse lykke til :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, jeg har ikke for vane å önske andre vondt, men jeg får krysse fingrene sammen med deg ;-) Lykke til!!

Skrevet

Oooooh, spennende! Lykke til, lykke til, krysser alle fingre og tær!

Jeg lurer på om det kanskje muligens kan være noe på trappene her og, har ikke særlig vondt enda, men i det minste mye hyppigere kynnere og mensmurringer i ryggen. Tør ikke tro på det enda, men om du kommer skikkelig i gang får du sende meg litt støv!

Ønsker deg masse vondt i kveld ;) Hihi!

Skrevet

Så spennende.. Håper det tar seg opp.. Har hatt kynnere i hele går og idag og sitter bare å venter på at det skal bli skikkelig vondt. Håper snart det blir baby på alle oss.

Skrevet

Her har desverre ikke kynnerne blitt noe vondere, men har fått litt mer blod i bindet..

Nå skal jeg bake en sjokoladekake, bare for å ha noe å gjøre. Og i tillegg til at jeg står.. Håper det tar seg opp i gjennom kvelden eller natten. Blir veldig skuffet vist det skal stoppe nå!

Skrevet

Så spennende. Jeg skal krysse fingrene mine for deg i bytte mot det fødestøvet du ikke bruker!

Skrevet

Spennende, krysser fingrene for deg! Masse lykke til.

Skrevet

Så spennende! :)

Krysser fingrene for at du får det vondere utover natten :)

Skrevet

Tvi-tvi, nå HÅPER jeg at det endelig er din tur her- 8 dager over tiden får være nok;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...