Gå til innhold

Viser rompa mi, om jeg føder hengende...

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vil nemlig henge over sengekammen ved hodeenden på huk i senga. Har ikke lyst at rompa mi skal være bar, og alle skal se på den, mens jeg henger der under pressriene...

Er skjortene vi får store (haukland i mitt tilfellet), slik at den henger litt over kanskje?

Fortsetter under...

Vet ikke om sykehusskjorten på Haukeland er stor nok, men be om å få et stikklaken over baken. Husk bare å si i fra før du blir helt i tåka, for da kanskje du slutter å bry deg.. Også kommer du på det etterpå og angrer. Si at jm skal huske å dekke deg til under fødselen. Kan jo være di blir hengende en stund :)

Jeg fødte gutten min ved å stå på knær i senga med hodenden heiset rett opp.. Da hadde jeg noe å holde i hvor hver pressrie.. Anbefales, gjorde ikke vondt i kosrsryggen som når jeg prøvde å ligge på rygg og på siden.. huff, det var jævli det...

Men uansett, tror de skjortene er ganske store, men jeg svettet sånn at jeg hylte de måtte ta den av, så var altså helt kliss naken, med rumpa i været for hver pressrie og jeg brydde meg ikke i det hele tatt! Jeg er faktisk litt sjokkert over hvor lite jeg brydde mge, jeg ville bare få gutten ut.. Kjente at jordmor tørket i rumpa også for hver pressrie, brydde meg ikke om det heller selv om jeg hadde grudd med til kanskje å bæsje meg ut.. hehe :) Det kommer nok til å gå bra og du kommer sikkert ikke til å bry deg, men om du ønsker har de sikkert ekstra store skjorter.. Vi kommer jo i alle størrelser så de må jo ha noen ekstra stooore :)

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg stod på den måten på slutten, og jordmor hang ett eller annet over ryggen sånn at rompa ble skjult. Det var ikke noe jeg ba om selv. Men det er jo bare å si ifra på forhånd, så er du sikker på at det blir gjort.

Evt kan det være mannen sin jobb å formidle den beskjeden.

• 3 uker senere...

Jeg tror heller ikke du bryr deg om dette der og da, for å si det sånn.. Mulig du ikke ønsker å ha på deg noen ting når du er oppi situasjonen. Men si ifra på forhånd, så kan jordmor prøve å dekke deg til litt.

Annonse

Det er nesten det siste man bryr seg om. der og da! MEN grurer meg veldig til denne nakenheten som ikke føles naturlig i hele tatt nå lenger. Ved min forrige fødsel fødte jeg i ambulanse, stående på alle fire med jordmora i fødesenga 30 cm fra ræva mi... ææææ hjelp!

He he he anonym over :)

Ja man gir litt f... der og da.

Jeg ba pent om å slippe å ha på meg klær Satt og hang over sengeryggen store deler av fødselen kliss naken jeg også.

Vet ikke noe om skjorter, men ville bedt om litt å dekke seg med så går det sikkert fint.

Med nr to så kom jeg inn på føden uten truse, de lo og sa at sleit så fælt med disse trusene likevel at de syns det bare var en fin vri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...