MaudA Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 I de siste dagene har det rent litt så trusa har blitt våt, og litt nedover beina. Kommer litt hele tiden i dag, så lurer på hva dette er! Har hørt at man får tynnere utflod på slutten, men det er helt gjennomsiktig (som vann) det jeg "lekker". Det kan ikke være urin, for har kjent hvor det kommer fra. Litt ekle detaljer her , men lurer fælt på hva det er. Ringte føden den ene dagen, men de sa bare jeg skulle vente å se om det kom mer og det gjorde det ikke den dagen. Men har endel i dag (mer enn da jeg ringte) så lurer på om jeg bør ringe igjen, eller om dette er normalt? Er det andre som har det samme? Hva har dere eventuelt gjort? Tror dere det bare er utflod?
siz85 Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jordmor fortalte oss på svangerskapskurset at det går ann å lukte forskjell og at de kunne gjøre det på sykehuset. Lukte på trusa evt. ha et truseinnlegg og lukte på det. Hun sa at hvis det var urin eller utflod så luktet det spesielt og hun luktet bare en gang og hvis hun kunne lukte på det flere ganger og ikke vri nesa bort så var det nok fostervann.
MaudA Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 takk for svar =) syns ikke det lukter noe spesielt, men er tett i nesa (bihulebetennelse) så er litt vanskelig å vite venter litt å ser det ann, om det kommer mye mer osv.
Vårgutten-08 <3 Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Ring føden på nytt Dersom det er fostervann, så er det ikke bra at det lekker over flere dager! Du kan ikke vite sikkert hva det før de har sjekka det! Du får sikkert komme inn til kontroll, og du slipper å bekymre deg mer
ticalinda Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Ta på et truseinnlegg, ring føden, og reis inn for å få de til å sjekke. Ikke bra å lekke fostervann så lenge.
mlkg Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Høres ut som fostervann. Ring til føden og si at du ønsker en kontrolltime. Best å være på den sikre siden :-)
MaudA Skrevet 3. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2010 Takk for at dere svarer ja er vel best å ringe inn, siden det har fortsatt i dag også. Skader jo ikke å ringe å høre hva de mener. Har hatt ganske mye kynnere i det siste også, men ikke veldig vonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå