Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg skriver for min fantastiske dagmamma, Vigdis, som bor på Høvik. Jeg Har hatt datteren min der fra hun var 11 - 17 måneder og er kjempefornøyd. Hun er VIRKELIG å anbefale!

Hun har vært sammen med en annen jente hjemme hos henne. De er omtrent på samme alder. Jeg følte at barnehage var litt voldsomt når hun var 11 mnd, derfor valgte jeg dagmamma og fant verdens beste. Hun kunne ikke hatt det bedre.

Vigdis vil gjerne ha to barn fra nå av og hun kan gjerne komme hjem til en av dere, helst da i området: Høvik/Blommenholm.

Vigdis er veldig fleksibel. Jeg har levert kl 0800 og hentet kl 16:00, mens den andre jenten er der fra 0900 - 1700. Jeg har betalt 5000,- i mnd som inkluderer mat, men ikke bleier/våtservietter. Men alt dette avtaler dere.

Jeg syns på mange måter det er trist at datteren min ikke skal være hos Vigdis lenger, men nå har vi fått barnehageplass og jeg tror barnehagen også blir bra. Hvis noen vil ta kontakt, ring henne på mobil: 47 40 15 77.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Synes det er litt interessant at dette innlegget ble lagt ut i juli i fjor. Underlig likt...? Er det deg selv du reklamerer for??

LEDIG DAGMAMMA - HØVIK - BÆRUM

18:28 24.07.2009

Hei :-)

Jeg skriver for min fantastiske dagmamma, Vigdis, som bor på Høvik. Jeg hadde mitt barn der fra han var 10 mnd til 1,5 år og er storfornøyd. Hun er VIRKELIG å anbefale!!!!

Han var sammen en annen gutt hjemme hos henne. De var på samme alder. Vi følte at barnehage var litt voldsomt når han var 10 mnd, derfor valgte vi dagmamma og fant verdens beste. Han kunne ikke hatt det bedre det første året.

Vigdis vil gjerne ha 2 barn fra høsten av. Og hun kan gjerne komme hjem til en av dere, helst da i området: Høvik/Blommenholm.

Vi kom med vår sønn ca 0700 om morgenen og hentet kl 17. Hun er veldig fleksibel der! Betalte 5000 i mnd. Frokost/Lunsj stod hun for. Bleier og middag tok vi med selv. Men alt dette avtaler dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...