Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Del Skrevet 2. september 2010 Er på min 15 uke nå, ikke fått noe spes med mage enda, men har nå litt spekk i fra før, så kanskje derfor det ikke synes.. Jeg har vært kvalm i kastet opp en del, (fordi jeg da har vært så dum å tenkt på noe DRIT ekkelt), gått ned litt i vekt, og ikke hatt noe lyster. Ikke søt sak behov, men frukt er ok, og orker KUN å drikke vann med sitron smak. Håret mitt " røyter", og leggene mine ser ut som en ulv etter to dager Har ikke blitt noe "rundere" eller hatt vekt økning, men folk ser jeg har gått ned... Så.. selv har jeg alltid sett for meg mamma til en liten gutt, er flest gutter i familien, to venner sier jenter og mamma sier det:P , Mormor drømte gutt, og de fleste andre tror gutt.. Jeg er tredje generasjon i begge ledd, for det så å si alltid har vært tvillinger.... Så folkens... hva tror dere?? Håper på svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142273762-hva-f%C3%A5r-jeg-en-prins-eller-prinsesse/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå