Gå til innhold

Flere førstegangs fødene her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere en meg som er i sitt første svangerskap? Og nå nærmer det seg veldig ;);)

første gang for oss begge=)

Gleder oss masse må si jeg er veldig spent for jeg vet ikke hva jeg går til men;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada =) Dette er helt nytt for oss også. Nærmer seg nå, Har termin 3. oktober. Gleder meg til å møte babyen nå. Det eneste vi vet er at vi får en ny sjef i huset ;-)hehe

Når har du termin da?

Skrevet

=)

Ja blir en helt annen verden å få en minisjef i hus;) all kos og sikkert mye usikkerhet og nerver i starten men gleder meg masse=)

jeg har termin 26okt men håper han kommer litt før termin, eller samme dag:D er utålmodig å je da;)

Skrevet

Fullstendig førstegangs her også :-) termin 15.september og tar alt som det kommer mens vi gleder oss!

Skrevet

Er førstegangs fødene jeg også og gleder meg vannvittig! :) Har termin 25. september så er jo ikke lenge igjen, men dagene går utrolig sakte nå ;) Vi er veldig spente på hvordan det blir å endelig få møte den lille i magen :)

Skrevet

Samme her. Bare 30 dager igjen, men han er hjertelig velkommen før :-D Tviler på at jeg er så heldig. Nå begynner hvertfall ting å komme på plass, har vasket babyklær og sengetøy. Mangler bare pakke sykehusbagen, men den kan vente noen uker til.

Har dere alt klart?

Skrevet

hvor skal dere føde? jeg skal på ullevål på avd. B :-) forhåpentligvis snaaart!

Skrevet

Skal føde i Skien =) Misunner deg som har så kort tid igjen :-p Begynner å bli litt lei av å være så stor..

Skrevet

Ullevål avd B her også, sadie. Har termin 18 september. Kanskje vi ses:-)

Skrevet

Er ganske lei av å være stor jeg og, men nå kan det jo teoretisk sett skje når som helst:) (selv om jeg tror jeg han blir i magen en stund til) Gleder meg til dagen da det skjer! Men det er vel kanskje fordi jeg ikke vet hvor vondt det er hehe =)

Skrevet

Første gang for både meg, mannen og babyen :) Hihi..

Skal på føde B på Ullevål, om noen av dere er litt tidlig ute så kanskje vi sees, det tar visst litt tid for meg og prinsesse Vil-Ikke!

Skrevet

Jeg er også førstegangs! Har termin 16.oktober og skal føde i Kristiansand.

Skrevet

Førstegangs jeg og min mann også :)) Venter en gutt 23.sept. Skal føde i Kristiansand. Vi er kjempespente!!

Skrevet

Førstegangs her også :)

Skal føde i Fredrikstad, hadde termin 31. august, så vi går bare og veeeeenter! Etter å ha lest x antall bøker og fått "erfaringer" fra andre, har vi egentlig fortsatt ingen anelse om hva vi går til. Det blir spennende :)

Skrevet

Førstegangs fødene her også:) Så jeg er i samme situasjon som deg. Nå er det 8 uker og 1 dag igjen til termin dato 30.okt. Vi begge gleder oss kjempe masse til å endelig hilse på nurket. Vet ikke om vi får en gutt eller ei jente, så det blir ekstra spennende for oss:)

Skrevet

Jeg og samboer er også førstegangs:) Gleder oss til å hilse på minisjefen som skal komme rundt 26. oktober en gang! Jeg skal føde i Tønsberg

Skrevet

Kjempe førstegangs her ogsa. Har termin 9 septemer, og det er en total skrekkblandet fryd!!! IIIIIK, om 5 dager så er jeg mamma!!!!! Hjælpe meg!!!! (= /=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...