Elsker våren Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Noen som har prøvd dette? Fungerer det?
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 O det virker enda vet jeg ikke siden jeg ikke har født enda, men hadde min første time i forrige uke,dagen etter begynte jeg å kjenne skikkelig dunking i underlivet og veldig aktivitet nedi der hele uken. Idag var jeg på min andre time og rett etter jeg kom hjem så begynte jeg kjenne det skikkelig i ryggen, og underlivet og det strammer i magen, så det virker da som om det hjelper, jeg ville prøvd det hadde jeg vært deg. Vet ikke hvor mye det koster da, for jm jeg går til på sykehuset setter de gratis...
Elsker våren Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 Da kanskje jeg prøver:-) Koster 450 pr. gang tror jeg, og hvis det er en gang i uka er det jo overkommelig. Hadde en veldig lang fødsel sist med fire min. mellom riene i 25 timer. Tenkte kanskje at ting gikk litt fortere hvis jeg prøvde akupunktur... Takk for svar!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg er førstegangs og har derfor ikke tidligere erfaringer... Men - jeg skal ha modningsakupunktur hos jordmor. Har sagt jeg ikke ønsker å gå over termin pga prøverør, alder, astma og mange negative opplevelser med sa/ma tidlig i andre svangerskap. Jeg er nok derfor ekstra engstelig for at det skal "skje noe" om jeg går over datoen... Hun har imidlertid ikke lov til å begynne å sette før jeg er i uke 37. Siden jeg likevel går til homeopat/akupunktur for bekkenløsning, astma, blodgjennomstrømning mm fikk jeg han til å sette modningsakupunktur på meg igår (34+2) da baby ble estimert til å være 9% over snittet ved vekstkontroll forrige uke....Jeg synes jo ikke det gjør så farlig om han kommer i uke 37-38 hvis han likevel er ganske stor... Kan iallefall si med sikkerhet at noe har skjedd! Om det har åpnet seg mer opp så lillegutt har skrud seg lenger ned eller noe...Ikke vet jeg - men fikk skikkelig stikninger igår kveld! Veldig spennende! Men - vil jo for all del ikke ha han ut ennå da... Uansett, jeg er overbevist om at det virker - for noe har skjedd i "greiene" Det koster kr 380,- der jeg går. Når jordmor skal sette koster det 50,- kr hos henne for nålene. Lykke til om du velger å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå