Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg skal begynne på den nå og jeg har en venninne som påstår at hun gikk opp masse, men selv så tror jeg ikke helt det er derfor hun gikk opp...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Om du ikke putter for mye inn i munnen vil du uansett ikke gå opp i vekt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Ehh... Jo? Hvis stoffskiftet blir ustabilt og hormonene går i spinn så har det ingenting å si hvor sunt du spiser. HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 jeg gikk opp 4 kg på 18 dager! så jeg sluttet tvert!!!! med hormon spiral gikk jeg opp 9 kg på 4 mnd..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Uff, finnes det mennesker som ikke innser at det går an å legge på seg av andre grunner enn sjokolade fremdeles?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 uff. finnes det mennesker som enda ikke vet at kroppen reagerer forskjellig på hormoner???? troll
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Man har vel fortsatt ikke funnet bevis for at hormonpreparater i seg selv ikke står for mer enn 3-4 kilo vektoppgang.. Det som KAN skje i tillegg er at man blir mer sulten, føle man TRENGER mer mat.....Også at man blir i starten litt slapp/trett av hormonene (som i starten av graviditet) og ikke trener like hardt som man TROR man gjør pga dette..Dette er to faktorer som gjør at man kan gå opp i vekt, ikke hormonene sin skyld direkte, men indirekte.. ER man bevisst på hva man spiser FØR man begynner på hormoner, hvor ofte og hardt man trener og søvnmønster (og plutselig øke antall timer søvn med et par timer om døgnet kan spille en stor rolle), så skal man i utgangskpunket ikke gå opp mer enn maks 3-4 kilo, normalt vektøkning er 1-2 kilo, blant de som går opp..Men under 50% går opp i vekt av hormonpreparater.... Mange lever nok i den tro at man "skal legge på seg" og enhver liten vektøkning skyldes p-pillene også gidder man ikke bry seg og fortsetter og leve som før og går videre opp..Mens man normalt sett ville tatt en vektøknin på 2 kilo over 2 uker på alvor og gjort noe grep, så velger man plutselig og skylde på p-piller, fraskriver seg ethvert ansvar for det som skjer, og gjør ikke noe med det......Bare fordi man tilfeldigvis begynte på p-piller for en stund siden TRENGER det ikke være grunnen til vektoppgangen..Det skjer jo eller i livet også......
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 hehe.. når jeg var ung, fikk jeg p piller av legen min! FOR og legge på meg. jeg ville ha bryster som alle andre. funket ikke da.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 muligens 1-2 kg opp, og en cup opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå