pittbull*fødeklar* Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg er i uke 30 i morgen og har da 10 uker igjen.. Gleder meg masse og håper tiden går fort så vi endelig kan få holde lille nurket vårt:) Er det noen andre som venter i november her inne? hva er deres ærfaring hittils i svangerskapet, med vondter i kroppen, søvnproblemer, eventuelt sykemeldt fra jobb?? Og er det noen som tilfeldigvis er fra østfold i samme slengen så hadde det vært morro
Jenteflokken Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Er uke 32, med termin 3. november. Er 100% sykemeldt med bekkenløsning nå, så håper virkelig også tiden kan gå fort fremover, har "gått tom" for ting å gjøre hjemme så kan bli litt lange dager Sover forsåvidt greit nå som det ikke er så varmt ute lenger, men våkner alltid rundt kl 3-4 for å gå på do hehe. Har en prinsesse på 9 fra før og bor i Telemark.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Her:-) Er i uke 31 i morgen:) Er 20 % sykemeldt fra jobb slik at jeg kan komme litt senere og dra litt tidligere. Ellers er formen bra, litt trøtt og sliten da det begynner å bli tungt, men klager ikke. Blir nummer 2 det her:)
Nybakt mamme til prins<3 Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Hei hei! Er snart i uke 32, termin 3 nov!:-) venter en liten gullgutt<3 jeg føler at jeg ikke kan klage så mye på formen, bank i bordet!! "eneste" jeg har slitt litt med er; myyye tissing si dag 1, 3 galleanfall, og Mega vonde bryster de første mnd. Absolutt INGEN kvalme og det er jeg evig takknemlig for :-) lykke til jenter!:-) det nærmer seg !
Oppnedx2 Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Heisann! Jeg er i uke 31, med termin 7 november , venter første jenta :-) Jeg har hatt ett mer "uheldig" svangerskap kan man si, med ekstrem trøtthet, kvalme siden uke 7, og full bekkenløsning. Har vært sykemeldt siden uke 21, så kan si tiden går RIMELIG sakte her i gården! Men jeg holder ut Er forresten fra Bergen :-)
lovina Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Hei Er 29+4 i dag og føler meg temmelig gravid Er sykmeldt med bekkenløsning og har hatt mange andre plager, halsbrann, kvalme+oppkast (som heldigvis er over nå), vært mye influensasyk. Men koser meg likevel med lille i magen. Glemte å nevne at jeg er oppe fire-fem ganger pr natt for å tisse Spennende tid for oss )
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Er i uke 29, har termin 24 november. Har blitt sykemeldt 100% nå pga bekkenløsning og setesmerter, men ellers så er formen veldig bra. Har hatt perioder hvor jeg kaster opp rett etter jeg har spist, men er heldigvis mindre nå enn tidligere:) Er heldigvis sjelden oppe om natten på do besøk, det er kun hvis jeg våkner av at mannen kommer og legger seg eller at poden kommer tuslende inn til oss på natten. Men synes nå at det er deilig å bare være hjemme og slappe helt av og bare kose med lille nurket som er helt vill inni magen
første i magen- Høygravid! Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Hei! Jeg har også termin 3.nov så er i uke 32. Så bra at vi er flere Formen er grei så skal ikke klage.. har gode og dårlige dager men flest gode. På dårlige har jeg bekkenvondt og har litt halsbrann, men som oftest er jeg bare fryktelig trøtt. Jeg går på sv.skapspenger så har fri hele tida og kan sove så mye jeg vil så har det egentlig kjempebra med luksusnetter på 12-14 timer. Gleder meg til fødsel og til å hilse på lille i magen, som forsåvidt blir min første
jlille Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Jeg har termin 21. november, synes det virker som en eeeevighet til:P Formen er grei nå, har slitt med hyperemesis, jobber derfor 50%. Har masse halsbrann, men det driter jeg i så lenge jeg slipper å spy;) Blir fort trøtt og sliten, men har ellers veldig få "vondter" i kroppen (*bankibordet*) -bor på Gjøvik.
*shira* Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Hei hei:) Jeg har termin 2 november. Venterjente nr 2:) Fikk ei jente i 2008, men hun døde ifra oss etter 8.5mnd:( Ble født med et veldig sjeldent syndrom. Etter en tid på sykehus og en operasjon klarte ikke kroppen hennes mere... Savnet etter henne er utrolig stort.!! Men vi ser veldig frem til å få babylyder i huset igjen Har vært på mange ul denne gangen, og snuppa ser frisk ut:D Skal på en ul til i uke 33. Blir vel den siste da. Ellers så har jeg vært sykmeldt siden uke 14 pga av bekkenløsning og ekstrem hodepine. Hodepina er borte nå, men plages mye med bekkenet enda... Men formen er ikke noe å klage på nå Det er deilig! Blir spennende å følge hverandre fremover, jenter;) Lykke til:) Klem
lesøk Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 her og,uke 30 på lørdag,og termin da 16 november.venter på gullgutten og har gulljenta på 2,5 år.arbeidsledig siden mai så her er det masse planner på hjemmefronten,tror ikke jeg rekker å fullføre alt,nei..formen er grei,men nettene begynner å bli littslitsomme,må våkne hver gang jeg skal snu meg(kan ikke ligg lenge på ei side,ellers får jeg vondt) ,pluss dobesøk da.eneste som plager meg,at jeg går mye opp i vekta(allrede 14 kg,forrige gang gikk opp 18kg totalt),selv om jeg spiser sunt og passer på porsjoner,ganske aktiv og er ikke snopp og godteri misbruker.det ser ut som at jeg bare er "født"slikk og det er min byrde.. men gleder meg så utrolig å se min lille snart!
lovina Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 lesøk: jeg har også termin 16. nov. Og har gått opp 13 kg, hihi, ikke så ille, da er vi to
Novemberjenta* Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Termin 25 nov. Sliter med halsbrann, ellers er formen på topp Gått opp 12 kg og er 28+2.
Surk Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Heia!! Har termin 8 nov!!! Jobber fullt i bhg, men kjenner at eg er ganske sliten for tida. så spørst om ikkje eg ordner meg ei sjukmld neste veke... 40 eller 50%.. Går til fysio pga bekkenet, så hjelper ikkje på med alle løfta i bhg av småttisane ( Utenom bekken og trøttheita mi, så har ikkje eg so mange plagene.. va sjukml i beg av svangerskapet pga kvalme og oppkast! Kommer fra sogn og fjordane
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Jeg har termin 10 november , så jeg er vel 30+2 nå. Jeg er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. Hadde det sist jeg var gravid også og denne gangen kom det tidligere. Håper tiden går kjempe fort fremover nå! Gleder meg så masse til å møte nurket i magen. Venter en gutt nå og har ei jente på 2 år fra før. Kommer i fra Kongsvinger.
drømmen Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Hei og hopp! Godt å se at det mange av oss her inne! Jeg har termin den 5 nov - min første. Hadde det fint frem til uke 23, da fikk jeg premature rier og ble innlagt på obs posten med beskjed om å være i ro.. Fulgte rådet, ting roet seg, og det har heldigvis gått fint. Så nå har jeg fått klarsignal til å beg å jobbe litt igjen. Jippi!!!! Så jobber nå 50% og håper å gjøre det frem til permisjon starter den 15 okt. Er ellers også plaget med dårlig nattesøvn og kvalme/slitenhet. Men nå er det ikke loenge igjen!!! Kan nesten ikke vente! Fortsatt god innspurt jenter! )
Snusky McClusky Skrevet 2. september 2010 #17 Skrevet 2. september 2010 Hei! Jeg har også termin 16. nov., og venter jente nr. to. Formen er i grunnen ganske bra, men jeg har lagt på meg 13 kg, så jeg begynner å bli tung. Jeg har begynt å få endel vann i kroppen også. Sist jeg var gravid fikk jeg veldig mye vann i kroppen med påfølgende smerter i hender og føtter. Rastløse ben var jeg også plaget med, men ikke denne gangen. Jeg sover kjempegodt om natta, og er glad for det. Dette blir vårt siste svangerskap, så jeg prøver å nyte det mest mulig. Datteren vår gleder seg veldig til å bli storesøster, og nusser og koser med magen. Jeg synes dette er en herlig tid, og er utrolig glad for at jeg får oppleve å få gå gravid igjen.
enits40 Skrevet 2. september 2010 #18 Skrevet 2. september 2010 30. uke her også, med termin i midten av november. Synes jeg har vært i flott form fram til nå, men kjenner at jeg etterhvert blir stor og får av og til en følelse av at magen kan komme til å sprekke. Og enda har jeg 11 uker igjen!!! Hvordan går det an?? Jeg jobber fullt og mer til, og har også en veldig hektisk hverdag for øvrig. Målet mitt nå er å roe litt ned så jeg får begynt å forberede meg litt på det som skal skje...Synes fortsatt at det er litt uvirkelig! Har dere andre alt på stell?
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 2. september 2010 #19 Skrevet 2. september 2010 Jeg er i uke 28 og har akkurat kommet inn her på 3.trimester :-)) har termin 26. nov. Formen har vært finfin hele tiden, ingen plager overhodet utenom kynnere de siste ukene, så jeg jobber 100%. Synes tiden har gått fort frem til nå, men er spent på hvordan de tre siste mnd blir.. :-)
Miessi Skrevet 2. september 2010 #20 Skrevet 2. september 2010 Vi er nok mange her Jeg har termin 10. nov og er nok kommet til 30+3. Tida går jammen meg fort og jeg går enda å venter på at det skal bli tungt, etter alle de gravid historiene jeg har hørt. Men formen min har vært bra hittil, men har begynt å merke magen og at dagene blir litt mer tyngre enn før. Har også ett par tisseturer midt på natta, dette har begynt å bli litt irriterende. Ellers så har jeg vært arbeidsledig siden mai og har ikke hatt mye å gjøre siden jeg tok eksamen i vår, men tida går fort fordet.
mamma`n til Z*F*R*I* LYKKELIG Skrevet 2. september 2010 #21 Skrevet 2. september 2010 Jeg er i uke 30 og har termin 19. nov. Sliter utrolig mye med bekkenløsningen. Og har vært sykemeldt pga det allerede fra uke 16 til nå. Bor på skedsmokorset. Er det noen flere som bor her i nærheten?
*Krokosnillen* Skrevet 3. september 2010 #22 Skrevet 3. september 2010 Jeg har termin 26. nov, og har nettopp tatt turen inn i 3. termin. Gleder meg til Lille Trille kommer ut, og hilser på oss alle hjemme. Gleder meg også til å følge dere her inne.
Miss Snow Skrevet 3. september 2010 #23 Skrevet 3. september 2010 Termin 28. november, så jeg er helt fersk her inne! Symfysen ligger rett på gjennomsnittslinja og jeg har gått opp 3,7 kilo siden uke 12. Men nå røyner det vel bare på framover Tiden går ubeskrivelig fort, og jeg tror november er her uten at jeg rekker å tenke over det en gang!
Miss Snow Skrevet 3. september 2010 #24 Skrevet 3. september 2010 Jobber forøvrig fullt slik det er nå, og det går sånn passe greit ihvertfall. Lavt blodtrykk og en del vondt i hofter/bekken om natta skaper litt plager, men utenom det er det ikke så mye å klage på Så får jeg se på neste kontroll om noen uker hvor sliten jeg er
mlkg Skrevet 3. september 2010 #25 Skrevet 3. september 2010 Har termin 30.oktober, så kan fort bli "novemberdame"... Kvalmen har endelig gitt seg, etter 1/2 år med oppkast. Har fortsatt lite energi, halsbrann, elendig søvn, rygg/bekkensmerter osv... Men humøret er godt :-) (Selv om mann og barn nok synes at jeg ikke er så fleksibel og tålmodig som vanlig.) Er 100% sykemeldt, så skal ikke klage. Har det brukbart nå og gleder meg veldig til den lille kommer! De siste dagene har jeg merket at jeg begynner å bli tyngre. Ikke like fort gjort å komme meg ut av senga, nei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå