Ingridønske Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei! Kan man være kvalm før IKM? Har IKM mandag 6 sept. Synes det er tidlig, men jeg føler meg kvalm. Noen som har erfaring/kunnskap om dette?
AMC? Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Hei, Jeg har også IKM mandag 6 sept. Har også følt meg litt kvalm de siste to dagene, synes og det er tidlig. Jeg klarte ikke å vente med test, så tok en igår, men den var negativ. Er tidlig enda så jeg har fortsatt et håp om at kvalmen betyr noe. Kan så klart bare være at man er veldig fokusert på dette med å bli gravid. Vi får se hva som skjer.....
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg kan være kvalm og uvel både rundt EL, og når TR er rett rundt hjørnet, så det er dessverre fullt mulig uten at man er gravid. Håper selvfølgelig for deres del at det er en liten spire da! Lykke til!
mamma til twins Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Har vært prøver noen mnd nå, og kan vel si at jeg opplever å være veldig kvalm mellom EL og IKM nesten hver måned. Jeg har vel oppdaget at jeg ikke kan ta kvalme og ømme pupper som et graviditetstegn lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå