arachnia Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei. Jeg lurer på om noen av dere vet om gode parkdresser. Dattera mi på 9 mnd begynner i barnehagen om et par uker, og jeg finner virkelig ingen (som jeg har råd til). Finner både Reima og HH, men de koster jo over 1000,-. Jeg synes det er drøyt mye å bruke på en parkdress som bare brukes noen mnd før vi må kjøpe vinterdress (Jeg studerer, så vi har bare èn inntekt, og ikke så veldig god råd). Vet dere av noen gode vann/vindtette parkdresser som ikke koster en formue? Eventuelt vinterdresser med uttagbart for, slik at de kan være parkdresser først? Bor langt nord i landet, så må være litt varm, men ikke slik at hun blir klam og våt inni dressen...
Væren74 Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Hva med å kjøpe en brukt på finn.no? Det gjorde jeg første vinteren. Den blir jo ikke mye slitasje på de første. Troll, Mikkline og Reflex har vel alle modeller som du kan ta ut foret av slik at du har to i en. Sikkert flere også.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Se her: http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951578&deptid=518&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Ei jeg kjenner har fått bare positive tilbakemeldinger på denne mht kvaliteten, hvor slitestrek den er og hvor godt den holder på varmen uten å bli klam. Jeg går for en sånn en når tiden er inne:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Denne fra Sparkjøp er fin og billig:) Kjekt med at glidelåsen går langt ned. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-210513(SparBase).aspx Name It har fin vinterdress til 260kr Coop obs har parkdress til 149kr. Synd de på Sportmann ikke er i størrelse 80:(
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Ja det er veldig synd sportmann ikke går ned i str 80! Blir denne til neste vinter på oss, mini blir 1 år i april.
Moden fersking Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Sjekk finn.no. Jeg kjøpte en kjempefin og veldig pent brukt Reima-dress med løs fleecedress til kr 400. (Bare husk at de er store i størrelsen.) Med og uten fôr kan dressen brukes både høst, vinter og vår, og fleecedressen er så fin at den kan brukes for seg selv den også. Jeg fikk dette sendt i posten, og var mildt sagt veldig spent. Men jeg ble gledelig overrasket!
Daquiry Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Du kan få kjøpe min Friends parkdress, str 80 lilla farge for halv pris pluss porto. 275 :-). Bor i Bergen. Den ble best i test i fjor på TV2 hjelper deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå