Gå til innhold

Rimelige parkdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen av dere vet om gode parkdresser. Dattera mi på 9 mnd begynner i barnehagen om et par uker, og jeg finner virkelig ingen (som jeg har råd til).

Finner både Reima og HH, men de koster jo over 1000,-. Jeg synes det er drøyt mye å bruke på en parkdress som bare brukes noen mnd før vi må kjøpe vinterdress (Jeg studerer, så vi har bare èn inntekt, og ikke så veldig god råd).

Vet dere av noen gode vann/vindtette parkdresser som ikke koster en formue?

Eventuelt vinterdresser med uttagbart for, slik at de kan være parkdresser først?

Bor langt nord i landet, så må være litt varm, men ikke slik at hun blir klam og våt inni dressen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe en brukt på finn.no?

Det gjorde jeg første vinteren. Den blir jo ikke mye slitasje på de første. Troll, Mikkline og Reflex har vel alle modeller som du kan ta ut foret av slik at du har to i en. Sikkert flere også.

Skrevet

Ja det er veldig synd sportmann ikke går ned i str 80! Blir denne til neste vinter på oss, mini blir 1 år i april.

Skrevet

Sjekk finn.no. Jeg kjøpte en kjempefin og veldig pent brukt Reima-dress med løs fleecedress til kr 400. (Bare husk at de er store i størrelsen.) Med og uten fôr kan dressen brukes både høst, vinter og vår, og fleecedressen er så fin at den kan brukes for seg selv den også. Jeg fikk dette sendt i posten, og var mildt sagt veldig spent. Men jeg ble gledelig overrasket!

Skrevet

Du kan få kjøpe min Friends parkdress, str 80 lilla farge for halv pris pluss porto. 275 :-). Bor i Bergen. Den ble best i test i fjor på TV2 hjelper deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...