CI82 Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg prøver å finne ut når jeg har el, men synes ikke det er så lett. Jeg sluttet på pillen i april, fikk mens 5 uker etter, så ble jeg gravid, hadde SA i juli, fikk mensen igjen 6 uker etter SA (onsdag 18/8). Har prøvd å bruke babycomp, men det er ikke så lett når man ikke har hatt normale sykluser ennå. Har fulgt med på utflod og føler at det nærmet seg el-slim igår (vått), men ikke kommet noe idag. Jeg hadde veldig lav temperatur for to dager siden og da tenkte jeg at el var rett rundt hjørnet. Jeg tok el-test igår og idag, men det kom bare en svak strek, så det betyr vel at testene var negative? Har hatt litt smerter nederst i magen de siste 2-3 dagene og har det fortsatt. Lurer på om el er på vei eller om jeg kanskje allerede har hatt det? Blir så utålmodig, må vel bare fortsette å teste. Ifølge dato for siste mens burde jeg vel ha el denne uken eller begynnelsen av neste (etter 2-3 uker)? Noen eksperter som vil hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå